המאמן השלישי שלה העונה: ויאריאל הודיעה על חזרת מרסלינו

play
יחזור לוויאריאל? מרסליניו | רויטרס
צפו: למרות מופע הצלות של כיוף, מכבי חיפה הפסידה 2:1 נגד ויאריאל 05:00

הספרדי, שאימן את יריבת מכבי חיפה בהצלחה בין השנים 2013 ל-2016, הוכרז רשמית כמחליפו של פאצ'טה בחוזה עד 2026

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

ויאריאל הצליחה להשלים מהפך דרמטי ולנצח 1:2 את מכבי חיפה בקפריסין במסגרת הליגה האירופית ביום חמישי האחרון, אבל הניצחון הדחוק ובעיקר היכולת הרעה והתוצאות הגרועות בליגה, הובילו לכך שיממה לאחר המפגש הודיעה הצוללת הצהובה על פיטוריו של המאמן פאצ'טה.

הערב (שני), שלושה שבועות לפני שהקבוצות ייפגשו פעם נוספת למשחק הדחוי מהחודש שעבר, ויאריאל הודיעה על מחליפו – וזהו כצפוי מרסלינו, שחתם עד 2026. נזכיר כי הוא יהיה המאמן השלישי של הקבוצה העונה, אחרי שבתחילת חודש ספטמבר כבר נפרד המועדון מקיקה סטיין.

הכרזת ויאריאל על מינוי מרסלינו

כבר בשבוע שעבר דווח בספרד כי מרסלינו הוא המועמד המוביל ומי שצפוי במהלך פגרת הנבחרות לחתום בקבוצה. הספרדי מכיר היטב את ויאריאל, הרי שהוא אימן אותה בהצלחה בין השנים 2013 ל-2016. לאחר מכן הוא שינתיים שנתיים את ולנסיה, עונה אחת בבילבאו ואז עבר לנסות את מזלו במארסיי הצרפתית, שאותה עזב לפני שהספיק לאמן משחק רשמי אחד עקב חילוקי דעות עם ראשי המועדון.

ויאריאל, בדרך כלל קבוצת צמרת בספרד שזכתה בליגה האירופית ב-2021, ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקי הליגה האחרונים וממוקמת במקום ה-14 בליגה אחרי שביום ראשון נכנעה 3:1 לאתלטיקו מדריד. בליגה האירופית היא במקום השני בבית, עם שני ניצחונות והפסד באתונה לפנאתינייקוס במחזור הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי