ואלוורדה סירב להצעת ענק. ריאל מדריד שוקלת החתמה מוזרה מאוד

play
עשה את ההבדל. ואלוורדה | רויטרס
צפו: נונייס כבש צמד והוביל את אורוגוואי ל-0:3 חלק על בוליביה 01:04

חברו של הקשר חשף: "סירב לכסף גדול, חושב רק על הבלאנקוס". בשל פציעת ויניסיוס ואי החתמת חלוץ לאחר עזיבת בנזמה, בספרד מדווחים שטימו ורנר מועמד, כשגם שמו של מהדי טארמי האיראני עלה כאפשרות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פדריקו ואלוורדה היה יכול לעזוב את ריאל מדריד במהלך השנה האחרונה תמורת שכר אסטרונומי, אך הוא סירב והעדיף להמשיך ללבוש לבן. השוער מרטין קמפאניה, חברו לנבחרת אורוגוואי, חשף את הפרטים: "הוא דחה הצעת ענק מהליגה הסעודית בגלל שהוא חושב אך ורק על ריאל מדריד".

בתוך כך, בעקבות פציעתו של ויניסיוס ג'וניור והדלילות שנוצרה בחלק הקדמי מאז עזיבת קארים בנזמה, שלל שמות עולים כמועמדים לחזק את התקפת ריאל מדריד, כשבספרד טענו הבוקר כי חלוץ לייפציג טימו ורנר הוא בין המועמדים, על אף שהחלוץ שנכשל בצ'לסי לא מצליח לשחזר את ימיו הגדולים גם לאחר ששב ללייפציג. בנוסף, באיטליה הזכירו את מהדי טארמי, חלוץ פורטו ונבחרת איראן, כאופציה זולה ויעילה עבור הבלאנקוס.  

הפיתרון לדלילות של ריאל? טימו ורנר | אימג'בנק GettyImages, Boris Streubel

ומה בנוגע לעתידו של קרלו אנצ'לוטי? בספרד טוענים כי המאמן לא מרוצה מכך שריאל הציעה לו לחתום רק עד 2025 ודורש חוזה ארך יותר, כשבמקביל בברזיל מציעים לו להוביל את הסלסאו בקופה אמריקה וכן במונדיאל 2026. כזכור, בארץ הסמבה כבר דיווחו ש"הכל סגור" עם האיטלקי.

אחרי החמישייה מול ולנסיה לפני פגרת הנבחרות, ריאל מדריד תשוב לליגה ביום ראשון כשתתארח אצל קאדיס וכעבור שלושה ימים היא תפגוש את נאפולי בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי