בניגוד לברצלונה, אתלטיקו מדריד דווקא התמודדה עם הכבשה השחורה שלה

סימאונה הצליח הפעם להתגבר על מאיורקה עם 0:1 משער של גריזמן (64). האלופה רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון מול ראיו - הפעם 1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בספרד יצא לדרך אתמול (שישי) עם 1:3 של אלאבס על גרנאדה, אבל המנה העיקרית הוגשה היום. תחילה ברצלונה איבדה נקודות במשחק חוץ אצל ראיו וייקאנו ובהמשך אתלטיקו מדריד תוכל לעבור אותה אם תנצח את מאיורקה.

שחקן ראיו וייקאנו אוסקר טרחו, מול שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג
דה יונג חזר, אבל ברצלונה שוב איבדה נקודות | רויטרס

ראיו וייקאנו – ברצלונה 1:1

גם פגרת הנבחרות לא הוציאה את ברצלונה מהבינוניות והפעם היא איבדה נקודות יקרות נגד קבוצה שהפכה לכבשה השחורה שלה בשנתיים האחרונות. זה המשחק החמישי ברציפות בו ברצלונה לא מנצחת את ראיו וייקאנו והמאזן ברצף הזה מפתיע: שלושה ניצחונות לראיו ושתי תוצאות תיקו. זה גם היה התיקו הרביעי של ברצלונה בחוץ העונה בליגה והיא מאבדת יותר מדי נקודות מחוץ לקאמפ נואו.

צ'אבי חסר היום את מארק אנדרה טר סטגן הפצוע וכמובן שגם את גאבי שגמר את העונה, כשמנגד פרנקי דה יונג חוזר מפציעה היישר להרכב. המחצית הראשונה הייתה שקולה ובדקה ה-39 אונאי לופס כבש בבעיטה מכ-25 מטר – בין היתר "בזכות" תגובה מאוחרת של השוער איניאקי פניה.

במחצית השנייה ברצלונה שלטה לחלוטין, אבל השוויון שלה הגיע מאוחר והיא לא הספיקה להשלים מהפך. פדרי ורוברט לבנדובסקי לא ניצלו חצאי מצבים וראפיניה בעט לקורה, לפני שפלוריאן לז'ן הבקיע שער עצמי. בסיום 1:1 מאכזב ביותר לברצלונה ודי מחמיא לראיו.

דקה 39: גול! ההגנה של ברצלונה הרחיקה כדור נייח עד אונאי לופס, שמכ-25 מטר בעט כדור חד ומפתיע, לפינה התחתונה של פניה. השוער הגיב באיחור וספג, 0:1 לראיו וייקאנו.

דקה 82: גול! באלדה קיבל כדור ארוך באגף, יישר אותו למרכז ולז'ן הקדים את לבנדובסקי, אבל דחק עם הסוליה לשער הלא נכון. גול עצמי וברצלונה משווה ל-1:1.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן | רויטרס

אתלטיקו מדריד – מאיורקה 0:1

אחרי ה-0:6 המהדהד על סלטיק, הקולצ'ונרוס יצאו לפגרת הנבחרות עם 1:3 על ויאריאל, ןהם ניצבים בפני תקופה גורלית: ביום שלישי יפגשו את פיינורד בליגת האלופות וארבעה ימים לאחר מכן יתארחו אצל ברצלונה, ניסיון להישאר במאבק האליפות. בניגוד לבארסה, ששוב פישלה מול הסוס השחור שלה, דייגו סימאונה – שהפסיד למאיורקה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים – דווקא ניצח. זה קרה בזכות שער בודד של אנטואן גריזמן בדקה ה-64. הקולצ'ונרוס עלו למקום השלישי וצימקו את הפער מריאל מדריד לנקודה, ואת הפער מג'ירונה לשלוש נקודות.

משחקים נוספים:

ולנסיה – סלטה ויגו 0:0

חטאפה – אלמריה 1:2 לחטאפה: מייסון גרינווד (33), בורחה מיוראל (45). לאלמריה: לארגי רמזאני (7)

אלאבס – גרנאדה 1:3 (יום שישי) לאלאבס: ראול טורנטה (11), עבדרחמן רבאש (38), סאמו אומורודיון (55). לגרנאדה: מירטו אוזוני (86)

משחקי יום ראשון בספרד

ויאריאל – אוסאסונה (15:00) ריאל סוסיאדד – סביליה (17:15) קאדיס – ריאל מדריד (19:30) בטיס – לאס פלמאס (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי