צמד ובישול לרודריגו, 0:3 לריאל מדריד על קאדיס

הברזילאי כבש פעמיים משחק שני ברציפות וסידר שער לאנגלי שחזר מפציעה. הבלאנקוס בפסגה לפחות זמנית. 1:2 לסוסיאדד על סביליה

(גודל טקסט)

ג'ירונה אמנם תשחק רק מחר (שני, 22:00), נגד אתלטיק בילבאו בבית במשחק שינעל את המחזור ה-14, אבל לפחות עד אז מי שעלתה לפסגת הליגה הספרדית היא ריאל מדריד שהביסה הערב את קאדיס. מוקדם יותר, ריאל סוסיאדד גברה על סביליה.

רודריגו, ריאל מדריד
לפחות הוא יהיה שם. רודריגו | אימג'בנק GettyImages, Fran Santiago

קאדיס – ריאל מדריד 3:0

מעבר למכת פציעות שהשביתה לא פחות משבעה שחקנים בכירים בסגל של ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי היה אמור להסתדר גם ללא רודריגו, שחזר מנבחרת ברזיל עם כאבים בברך ותוכנן להתחיל על הספסל בקאדיס. אלא שברהים דיאס, מי שנבחר במקור לפתוח בהרכב, נגרע ממנו ברגע האחרון בגלל בעיות מעיים – והשאר היסטוריה. הברזילאי סידר במו רגליו ניצחון לבלאנקוס, עם צמד נהדר ובישול לג'וד בלינגהאם בדרך למקום הראשון, לפחות זמנית.

זהו המשחק השני ברציפות בו רודריגו כובש צמד, אחרי שעשה זאת גם ב-1:5 על ולנסיה לפני פגרת הנבחרות, והמשחק השלישי ברצף שהוא מוצא את הרשת, דווקא אחרי בצורת שנמשכה כחודשיים וחצי (עד המפגש עם בראגה בליגת האלופות בשלהי אוקטובר). בלינגהאם, שנעדר משני המשחקים האחרונים וגם מסגל נבחרת אנגליה בגלל פציעה, התאושש והבקיע את שערו ה-14 ב-15 הופעות במדים של ריאל מדריד. התחלה פשוט מפלצתית לטאלנט האנגלי במועדון מבירת ספרד.

ביום רביעי יארחו אנצ'לוטי ושחקניו את נאפולי באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, בתקווה להבטיח סופית את המקום הראשון בשלב הבתים שם ליגת האלופות.

ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד
גם הוא חגג. בלינגהאם | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: גול, 0:1 לריאל מדריד! אחרי דריבל מוצלח מצד שמאל של הרחבה אל המרכז, רודריגו שחרר בעיטה יפהפייה לחיבורים והעלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 40: מרטי כמעט הכניע את לונין בבעיטה עם רגל שמאל מסף הרחבה, אבל השוער סיפק הדיפה אדירה ושמר על היתרון של ריאל.

דקה 62: רק הקורה השמאלית מנעה מהבעיטה של לוקה מודריץ', מאזור קו ה-16, להפוך לשער השני של ריאל מדריד.

שחקני ריאל מדריד חוגגים
ריאל מדריד הסתדרה ללא הפצועים | אימג'בנק GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

דקה 64: גול, 0:2 לריאל מדריד! רודריגו קיבל ממודריץ' בצד שמאל, כדרר באלגנטיות ימינה, עבר שחקן אחד ושם את זה ברשת של לדסמה.

דקה 68: פספוס ענק של קאדיס, כשמקסי גומס המחליף מצא את עצמו לבד בשישה מטרים מהשער, ושלח דרדלה לידיים של לונין.

דקה 74: גול, 0:3 לריאל מדריד! רודריגו הוסיף בישול לבלינגהאם, שכבש מהקצה השמאלי של רחבת ה-5 בבעיטה אלכסונית וחדה לפינה הרחוקה.

מיקל אויארסבאל ריאל סוסיאדד
שוב כבש. אויארסבאל | אימג'בנק GettyImages

ריאל סוסיאדד – סביליה 1:2

אחרי 5 תוצאות תיקו רצופות ו-6 משחקים רצופים ללא ניצחון, האנדלוסים קיוו לצאת לדרך חדשה דווקא על חשבון הבאסקים שנמצאים בעיצומה של אחת העונות הטובות של המועדון. כבר אחרי שלוש דקות מרקו מיטרוביץ' כבש שער עצמי וסידר את היתרון לסוסיאדד, אך זאת הייתה רק מנת הפתיחה לקראת אחד משערי העונה בספרד. עומאר סאדיק חלף על פני שלושה שחקני סביליה בדקה ה-22 ובעט כדור אדיר מרחוק בדרך ל-0:2 דומיננטי. יוסוף אן-נסירי עוד הספיק לצמק בדקה ה-60, אך סוף המשחק היה מלא בכאוס עבור האורחת כשגם סרחיו ראמוס וגם חסוס נבאס הורחקו בדקה ה-88, כשהבלם ראה אדום ישיר בעקבות עבירה גסה על בראיס מנדס והקפטן על מילים לשופט. סוסיאדד במקום החמישי על חשבון אתלטיק בילבאו שתוכל לעקוף אותה עוד בתום המחזור, סביליה נותרה במקום ה-15.

משחקים נוספים:

ויאריאל – אוסאסונה 1:3 לויאריאל: חוסה לואיס מוראלס (57, 71 ו-80). לאוסאסונה: אלחנדרו קאטנה (78)

בטיס – לאס פלמאס 0:1 לבטיס: וויליאן ז'וזה (19)

יתר תוצאות המחזור ה-14:

אלאבס – גרנאדה 1:3 ראיו וייקאנו – ברצלונה 1:1 ולנסיה – סלטה ויגו 0:0 חטאפה – אלמריה 1:2 אתלטיקו מדריד – מאיורקה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי