חמסה-חמסה: ריאל מדריד נותרה בפסגה עם 0:2 על גרנאדה

רודריגו כבש משחק חמישי רצוף, הבלאנקוס ניצחו פעם חמישית ברציפות בכל המסגרות אחרי שג'ירונה רשמה 1:2 דרמטי על ולנסיה. 26 דקות לווייסמן. 0:4 לבילבאו על ראיו

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נפתח עם המהפך השישי העונה בליגה שהשיגה ג'ירונה, שניצחה 1:2 את ולנסיה עם שני שערים דרמטיים ושבה לזמן קצר לפסגה, עד אשר ריאל מדריד לא התקשתה בהמשך הערב לנצח את גרנאדה ושון וייסמן. עוד הערב, אתלטיק בילבאו דרסה 0:4 את ראיו וייקאנו ובמשחק האחרון של היום סוסיאדד נפרדה ב-1:1 עם אוסאסונה.

שוער גרנאדה ראול פרננדס פצוע
וייסמן וגרנאדה יהיו הבאים בתור לחטוף ממנו? ג'וד בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP

ריאל מדריד – גרנאדה 0:2

גם מכת הפציעות לא עוצרת את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שדוהרת בסימן 5: ריאל סופרת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ובכל חמשת המשחקים הללו רודריגו מצא את הרשת. הברזילאי ממשיך לחפות נהדר על ההיעדרות של חברו לנבחרת ויניסיוס, כשגם ברהים דיאס הצדיק פעם נוספת את מקומו בהרכב, ואחרי שבישל ב-2:4 על נאפולי ביום רביעי, הערב הוא הבקיע את השער הראשון והיה מעורב במהלך שהסתיים בהכפלת היתרון. כפי שהיה נגד אלאבס, שון וייסמן שוב נכנס כמחליף ובמקרה זה הוא עשה זאת בדקה ה-64, אבל לא הצליח להשפיע על המשחק וקבוצתו עומדת כבר על 12 מחזורים רצופים בלי ניצחון, כולל הפסדים בחמישה מהשישה האחרונים.

ברהים דיאס, ריאל מדריד
ברהים דיאס חוגג את שער היתרון של ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

מהלך המשחק

דקה 11: שוער גרנאדה ראול פרננדס נפצע בגבו, אנדרה פריירה החליף אותו.

דקה 26: גול, 0:1 לריאל מדריד! דיאס מסר מצד ימין לקרוס, חתך לרחבה וקיבל בחזרה מהגרמני, לפני שהכניע את פריירה וכבש את שער היתרון.

דקה 42: מסירת עקב מרהיבה של דיאס השאירה את בלינגהאם במצב מצוין, אבל האנגלי החטיא את המסגרת עם בעיטה ברגל שמאל שהלכה החוצה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים
| אימג'בנק GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP

דקה 57: גול, 0:2 לריאל מדריד! דיאס מצא את בלינגהאם במרכז הרחבה אחרי הנעת כדור מעולה של הבלאנקוס, השוער עצר – אבל רודריגו הגיע ראשון לריבאונד ושלח את זה פנימה.

דקה 74: ואלוורדה החליף מסירות עם בלינגהאם שהחזיר לו בצ'יפ, פריירה עצר את הניסיון של האורוגוואי ומנע שער נוסף.

ג'ירונה – ולנסיה 1:2

מלכת המהפכים של אירופה עשתה זאת שוב. הקבוצה הכי מפתיעה העונה בכדורגל האירופי והספרדי בפרט, השלימה מהפך שישי העונה בליגה ובזכות ניצחון דרמטי חזרה לפסגה לזמן קצר, עד שריאל מדריד ניצחה ועקפה אותה שוב. ג'ירונה בשבוע שעבר סיימה בתיקו נגד אתלטיק בילבאו וגם היום הייתה קרובה מאוד לאיבוד נקודות, אבל השכילה לכבוש שני שערים מאוחרים ולשוב למסלול הניצחונות, בעוד ולנסיה סופרת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. הוגו דורו בדקה ה-57 העלה את העטלפים ליתרון מפתיע, אבל ג'ירונה העבירה הילוך, הגבירה את הלחץ והשיגה את מבוקשה בעשר הדקות האחרונות – כריסטיאן סטואני בן ה-37 חגג צמד בדקות 83 ו-88 משני בישולים של יאן קוטו והבטיח את שלוש הנקודות.

כריסטיאן סטואני, חלוץ ג'ירונה
מלכת המהפכים. ג'ירונה | GettyImages

אתלטיק בילבאו – ראיו וייקאנו 0:4

הבאסקים חזרו מפגרת הנבחרות עם תיקו בחוץ נגד ג'ירונה המפתיעה וכך נעצר רצף הניצחונות, אבל מול ראיו הם כבשו רביעייה ביתית שנייה ברציפות ושמרו על מקומם בין שש הראשונות בטבלה. בעוד האורחת שסיימה בשבע תוצאות תיקו, לא הצליחה למנוע את הפסדה הרביעי. גורקה גורוסטה (23), שער עצמי של אלפונסו אספינו (47) והאחים איניאקי (64) וניקו (68) וויליאמס היו כובשי השערים בחגיגה של בילבאו.

משחק נוסף:

אוסאסונה – ריאל סוסיאדד 1:1 לאוסאסונה: מוי גומס (2), לסוסיאדד: עומאר סאדיק (41)

משחקי המחזור יימשכו ביום ראשון, כשבמוקד ברצלונה נגד ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי