ברבאסטרו הדהימה את אלמריה בגביע, בטיס ניצלה בתוספת הזמן

play
צמד שערים מהיר עם יתרון משכנע. מרינו ואויארסבאל | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12 07:01

קבוצת הליגה הרביעית עברה את האחרונה ב"לה ליגה" בדרך לסיבוב השלישי, האנדלוסים הפכו בדקות 89 ו-93 מול יריבה מאותו הדרג. סוסיאדד התקשתה בדרך ל-0:1 על אנדרטקס, 0:2 לסביליה על יריבה מהליגה החמישית

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

הסיבוב השני בגביע המלך בספרד נמשך היום (רביעי) והפתעה גדולה נרשמה במשחקים המוקדמים, כאשר אלמריה הודחה על ידי ברבאסטרו מהליגה הרביעית. לאחר מכן ריאל סוסיאדד התקשתה, אבל עלתה לסיבוב הבא עם 0:1 בחוץ על אנדרטקס שגם היא מהליגה הרביעית. סרחיו ראמוס כבש בפנדל ב-0:2 של סביליה על יריבה מהליגה החמישית.

ברבאסטרו – אלמריה 0:1

ההפתעה הגדולה ביותר נרשמה באצטדיון העירוני בברבאסטרו, שם הקבוצה המקומית מהליגה הרביעית הפתיעה את נועלת הטבלה בליגה הבכירה עם 0:1 וכרטיס לשלב הבא. פרנק קארבונל היה היחיד שמצא את הרשת כשבדקה ה-28 קבע 0:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום ואולי תסדר לברבאסטרו מפגש יוצא דופן עם אחת הקבוצות הגדולות בשלב הבא.

שחקני בטיס, בורחה איגלסיאס, הקטור ביירין
מהפך דרמטי. איגלסיאס | רויטרס

אתלטיקו אסטורגה – סביליה 2:0

האנדלוסים התארחו אצל קבוצה מהליגה החמישית ולא נהנו מחיים קלים, אבל עשו את המוטל עליהם. סרחיו ראמוס הוותיק כבש ראשון בדקה ה-28 כשדייק מ-11 מטר, פדריקו גאטוני בדקה ה-68 קבע את תוצאת הסיום והבטיח לסביליה את המקום בסיבוב הבא.

ויאנובנסה – ריאל בטיס 2:1

בטיס כמעט נפלה קורבן גם היא להדחה בידי קבוצה מהליגה הרביעית, אבל מהפך דרמטי במיוחד העניק לה את הכרטיס לשלב הבא. ישראל קאנו כבש לזכות ויאנובנסה (63) שכבר הריחה סנסציה, לפני שעבדה (89) ובורחה איגלסיאס (93) מנעו את ההפתעה והשלימו מהפך מאוחר שסגר ניצחון.

אנדרטקס – ריאל סוסיאדד 1:0

קבוצה נוספת מהליגה הרביעית שקיוותה להפתיע היא אנדרטקס, שהחזיקה מעמד במשך 56 דקות מול הבאסקים מהמקום השלישי ב"לה ליגה", כי אז אנדרה סילבה הסתנן בין שחקני ההגנה, קיבל כדור מאלברו אודריוסולה ועם בעיטה חכמה לפינה הרחוקה הכריע את ההתמודדות וחגג את שערו הראשון בקבוצה אליה הושאל הקיץ מלייפציג.

תוצאות נוספות:

יקלאנו – ראיו וייקאנו 2:0 טראסה – אלאבס 1:0 דפורטיבו לה קורוניה – טנריפה 3:2 אנטרקה – הואסקה 2:0 ואייה אגס – מאיורקה 3:0 טודלאנו – לאס פלמאס 2:1 (מוניר כבש שער ניצחון ה-120+4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי