מודריץ' זעם על החילוף, אנצ'לוטי: "תוצאה טובה במגרש קשה"

play
בסך הכל מרוצה. אנצ'לוטי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12 08:15

הקשר הטיח בקבוק מים ובעט בחפץ ליד הספסל לאחר שהוחלף, מאמן ריאל על ה-1:1 עם בטיס: "תוצאה מוצדקת". איסקו הגן על השופטים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

היכולת הפנומנלית של ג'וד בלינגהאם השכיחה שוב ושוב את הסגל החסר של ריאל מדריד. גם הערב (שבת) הוא כבש, אולם בפעם הראשונה העונה, בניגוד ל-12 הפעמים הקודמות, הבלאנקוס לא ניצחו במשחק בו הסופרסטאר האנגלי מוצא את הרשת. זה קרה ב-1:1 עם בטיס, מה שאומר שניצחון של ג'ירונה על ברצלונה מחר יקפיץ אותה לפסגה על חשבון קרלו אנצ'לוטי.

אם איבוד הנקודות לא מספיק, הרי שבדקה ה-70 הוחלף לוקה מודריץ' בדני סבאיוס ולא אהב זאת. הקרואטי הוותיק זרק בקבוק מים ובעט בחפץ בסמוך לספסל, מה שעורר את תשומת לבו של אנצ'לוטי שניגש להרגיע אותו.

"היה משחק טוב והתוצאה צודקת", סיכם אנצ'לוטי. "ספגנו כשלא היינו בשיאנו, וגם לבטיס לא הגיע להפסיד. זו תוצאה טובה במגרש קשה. לפעמים דברים לא הולכים כמו שאתה רוצה, זה היה משחק עם עליות וירידות אבל האווירה בקבוצה טובה. אני יוצא מכאן מרוצה, אתם רוצים שאגיד שאני כועס? אני לא כועס. אני שמח".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
בסך הכל מרוצה. אנצ'לוטי | רויטרס

האקס איסקו, שכמעט השלים מהפך בדקה ה-90, סיכם ואמר: "ריאל חזקה מאוד במתפרצות, אבל בסופו של דבר כמעט ניצחנו. חבל שלא השגנו שלוש נקודות, אבל אני מרוצה מהיכולת". על התלונות שהשמיעה היריבה כלפי השיפוט אמר: "צריך להתלונן פחות ולשחק יותר. כדורגל הוא משחק יפה מדי בשביל לבזבז את הזמן על תלונות ומחאות. צריך לתת לשופטים לעבוד. ה-VAR לא ממש עוזר, כי הוא מציג את טעויות השופטים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי