למה נסגרה קבוצת הוואטסאפ של מסי, ניימאר ולואיס סוארס?

play
ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס | רויטרס
צפו: מוריאל כבש עם העקב והעניק לאטאלנטה 2:3 על מילאן בדקה ה-95 02:22

שלושת השחקנים שהרכיבו את שלישיית ה-MSN והובילו את ברצלונה לזכייה בטרבל בלתי נשכח, נאלצו לסגור את קבוצת וואטסאפ המשותפת שלהם אחרי לא מעט שנים שהיא הייתה פעילה מאוד. הסיבה בפנים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אף אוהד ברצלונה לא ישכח את ה-MSN. שלישיית ההתקפה, שכללה את ליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס, כבשה את העולם עם כדורגל מהפנט והובילה את בארסה לזכייה בטרבל ב-2014/15. עם מהלכים ושערים מרהיבים, הכוכבים הרכיבו את מי שנחשבת בעיני רבים לשלישיה הגדולה אי פעם.

השלישייה לא הייתה מחוברת רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו והקפידה על זמן איכות וחברות שנמשכת עד היום. למסי, ניימאר וסוארס הייתה קבוצת וואטסאפ מפורסמת שבה הם המשיכו להתעדכן ולהתכתב על בסיס יומי, אך מסתבר שעם השנים היא דעכה וכיום כבר לא קיימת.

סוארס, שעשוי לחבור בקרוב לחברו הטוב מסי בשורות אינטר מיאמי, סיפר לאחרונה מה קרה לאותה קבוצה מפורסמת שרבים היו רוצים להיות חלק ממנה ומדוע למעשה היא נסגרה.

לואיס סוארס, ליאו מסי, ניימאר
לואיס סוארס, ליאו מסי, ניימאר | Gettyimages

על פי סוארס, לפירוק הקבוצה אין קשר למעברי קבוצות או סכסוך. החלוץ הסביר: "הייתה לנו קבוצת וואטסאפ, אבל ליאו שינה את המספר שלו, גם ניי שינה את המספר שלו… הם מחליפים מספרים כל הזמן, אז איבדנו את זה והיא נסגרה… אבל אנחנו מדברים אחד עם השני הרבה בנפרד".

על רקע הדיווחים שהוא סגר את הצטרפותו לאינטר מיאמי, סוארס התראיין בשבוע שער לאתר האורוגוואי "ספורט 890" אחרי שנפרד מהקהל של גרמיו. החלוץ, שסיפר לאחר משחק הבית האחרון שלו כי הוא "מרגיש כאבים וצריך לנוח", חשף פרטים מהממים על ההתמודדות עם הדלקת בברכו הימנית.

"בחלק החיצוני של הברך יש לי מתח שנשאר לי מהניתוח שעברתי ב-2020. בשלב האחרון של השיקום פרצה מגפת הקורונה, נאלצתי לבצע תרגילים באופן עצמאי ולא הצלחתי ליישר את הברך עד הסוף. בחלק הפנימי יש לי שחיקת סחוס, שיוצרת פגיעה בעצם", סיפר סוארס.

לואיס סוארס, גרמיו | GettyImages, Fernando Alves

"בעצם מה שאני מרגיש זו דקירה בלתי פוסקת בברך. למזלי לא נוצרת לי ציסטה, כי אז לא הייתי מסוגל להזיז אותה, אבל היא נתקעת לי ואני לא מצליח לכופף אותה", המשיך האורוגוואי. "יום לפני כל משחק אני נוטל שלושה כדורים ושעה לפני המשחק מזריקים לי וולטרן. בלי זה, אני לא יכול לשחק. בגלל זה אני צולע".

סוארס הסביר את החששות שעליהם דיבר עם סיום דרכו בגרמיו: "עכשיו אני מסוגל לסבול את הדלקת, אבל אני חייב לחשוב שאולי בעוד חמש שנים אני לא אהיה מסוגל לשחק קט-רגל עם חברים. האמת היא שהצעדים הראשונים בבוקר כואבים לי מאוד. מי שרואה אותי חושב שזה בלתי אפשרי שאעלה לשחק. הבן שלי מבקש ממני לשחק איתו – ואני לא מסוגל".

דבריו של סוארס מדהימים הרבה יותר כשמכניסים למשוואה את הנתונים האדירים שסיפק בשנה שלו בגרמיו, למרות כאבים עזים כל כך בברך. ב-52 הופעות במדי הקבוצה מפורטו אלגרה בכל המסגרות, החלוץ שיחגוג 37 בעוד כחודש וחצי כבש 27 שערים ובישל עוד 17. הוא אחד מארבעת המועמדים לפרס שחקן השנה בברזיל. סביר להניח שאחרי עוד שנה אחת במיאמי לצד חברו הטוב ליאו מסי, ושני האקסים הנוספים של ברצלונה – סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, אחד החלוצים הגדולים ביותר בעשור וחצי האחרונים יתלה את הנעליים. לנו נותר רק לנצל את הרגעים שנותרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי