"הזדעזעתי מההודעה על מסי. אף אחד לא יודע מה באמת קרה שם"

play
ליאונל מסי | GettyImages, Megan Briggs
צפו: צמד נהדר של מסי העניק לארגנטינה ניצחון חוץ על פרו 01:18

סרג'י רוברטו הודה כי שחקני ברצלונה נותרו בהלם מוחלט לאחר עזיבת "הפרעוש" ב-2021: "לא ציפינו לזה, היינו בטוחים שיאריך חוזה. הייתה תחושה שהמועדון מתחיל מ-0". השמועות על עתידו: "הכל שקרים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כשנתיים וחצי חלפו מאז שליאו מסי עזב את ברצלונה לראשונה בקריירה שלו, חתם בפריז סן ז'רמן והרעיד את עולם הכדורגל. כמו לא מעט אוהדי בארסה וחובבי הענף, גם סרג'י רוברטו נותר המום מהמהלך הדרמטי: "עזיבתו זעזעה אותי. לא אני ולא חבריי לקבוצה ציפינו לזה, היינו בטוחים שהוא עומד להאריך חוזה", סיפר הספרדי בכנות בריאיון שהעניק לפודקאסט מקומי.

רוברטו המשיך: "עברו כמה שנים, אבל אף אחד עדיין לא יודע מה באמת קרה באותם ימים. חשבתי שהוא ישחק בברצלונה כל הקריירה שלו. מסי הוא השחקן הטוב בתולדות המועדון, בתולדות הכדורגל. ציפיתי לראות אותו באימון למחרת, אבל הוא כבר לא הגיע. זה כאילו המועדון התחיל מאפס. הוא היה חלק מהשנים הכי גדולות של המועדון. מעולם לא שמעתי את ליאו מדבר על כמה הוא טוב וכמה הוא משמעותי עבור אנשים, הוא תמיד דאג לאינטרסים של הקבוצה".

ליאו מסי, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו
ליאו מסי, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו | Gettyimages

חוזהו של רוברטו בברצלונה יסתיים בסוף העונה והוא התייחס לשמועות לפיהן הוא יחבור למסי, אלבה ובוקסקט במיאמי: "אני מרגיש טוב תחת צ'אבי, הוא נותן לי ביטחון. בסוף העונה, אם המועדון יהיה מרוצה ממני, אמשיך. אני מדבר עם בארסה על חוזה חדש וכרגע אני לא הולך לאף קבוצה אחרת. מה שאומרים על כך שאני אעבור למיאמי או פלמייראס… הכל שקרים. זה נכון שהייתי רוצה להתנסות ב-MLS, אבל זה עדיין לא הזמן. כרגע אני רוצה להישאר בבארסה. אולי בעוד שנהאגיד לך שאני רוצה חוויה אחרת באירופה או בארה"ב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי