"ניימאר היה צריך להישאר לצד מסי, אני וליאו אמרנו לו בזמן אמת שזו טעות"

play
ניימאר. היה צריך להישאר לצד מסי? | רויטרס
ניימאר נפצע, אורוגוואי רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל וקטעה את הרצף 01:34

כשש וחצי שנים אחרי ההחלטה לעזוב את ספרד לטובת פריז, שהתבררה בדיעבד כלא מוצלחת, לואיס סוארס סיפר: "העזיבה שלו הותירה חלל בקבוצה, ידענו שביחד אנחנו יכולים להפוך את ברצלונה להיסטורית"

(גודל טקסט)

ניימאר הדהים את עולם הכדורגל בקיץ 2017, כאשר פ.ס.ז' שילמה לברצלונה 222 מיליון יורו והפכה אותו לכדורגלן היקר בהיסטוריה. אחרי שכיכב בספרד לצד ליאו מסי ולואיס סוארס, הברזילאי רצה להפוך ל"כינור ראשון" וקיווה להביא לעיר האורות את ליגת האלופות לראשונה.

הברזילאי הבקיע 118 שערים ב-173 הופעות וב-2021 מסי אף חבר אליו בפריז, אך ניימאר לא הצליח לזכות בליגת האלופות, להגיע לגבהים שחווה בברצלונה ולא היה מועמד רציני לזכייה בכדור הזהב.

כשש וחצי שנים לאחר אותה החלטה קריטית, שבדיעבד התבררה כטעות, סוארס ניתח את הצעד של ניימאר והבהיר: "אני ליאו וניי היינו חברים טובים מאוד וידענו שאם כל אחד מאיתנו ימלא את תפקידו, אנחנו נהפוך את ברצלונה להיסטורית. אם אחד מאיתנו לא היה משחק טוב, השניים האחרים היו מחפים עליו ועושים את ההבדל עבור הקבוצה. זו הייתה מערכת יחסים מדהימה. אמרנו לו (אני וליאו) בזמן אמת שזו טעות לעבור לפ.ס.ז'. אם ניי רצה להיות הכדורגלן הטוב בעולם, הוא היה צריך להישאר לצד מסי. הוא קיבל את ההחלטה שלו, וזה הותיר חלל בקבוצה".

ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס | רויטרס

כידוע, סוארס שסיים לאחרונה חוזה בגרמיו עשוי להתאחד בקרוב עם מסי במדי אינטר מיאמי. באשר לניימאר, כוכב אל הילאל סובל מקרע ברצועה הצולבת ולא ברור מתי הוא ישוב למגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי