בתוספת הזמן: ניצחון 1:2 דרמטי לברצלונה על לאס פלמאס

אל חדאדי (12) הימם את האקסית, אבל טורס (56) וגונדואן (90+3 בפנדל) הפכו בדרך למקום השלישי. קאנסלו נפצע והוחלף. אתלטיק בילבאו רביעית אחרי 0:2 על סביליה

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הספרדית הגיע לסיומו הערב (חמישי) עם ניצחון 1:2 דרמטי של ברצלונה על לאס פלמאס בדרך למקום השלישי. מוקדם יותר, אתלטיק בילבאו נכנסה לתוך הרביעייה הראשונה אחרי 0:2 על סביליה ואסאסונה גברה 0:1 על אלמריה.

לאס פלמאס – ברצלונה 2:1

הניצחון של אתלטיק בילבאו על סביליה שם לחץ על אלופת ספרד שידעה שהיא חייבת לפחות נקודה באיים הקנארים על מנת לעלות למקום השלישי בטבלה, אך היא רצתה יותר מזה ולהתקרב אף יותר לג'ירונה וריאל מדריד. התוכניות של צ'אבי השתבשו מהר מאוד כשבדקה ה-11 ז'ואאו קאנסלו נפצע והוחלף, ודקה לאחר מכן מוניר אל חדאדי כבש מול קבוצתו לשעבר והעניק יתרון מפתיע למארחת. פראן טורס ניצל בדקה ה-56 טעות בהגנת לאס פלמאס והשווה את התוצאה, כשגם ויטור רוקה עלה מהספסל לדקות ראשונות בתכלת של ברצלונה במטרה להשיג את שער הניצחון, ובתוספת הזמן דיילי סינקגרבן דחף את אילקאי גונדואן רגע לפני שהקשר הגרמני כבש מקרוב, הורחק וגונדואן ניגש לבעוט את הפנדל (90+3) אותו הכניס לרשת והעניק שלוש נקודות קריטיות לאלופה. ברצלונה עלתה למקום השלישי בטבלה והתקרבה לג'ירונה וריאל מדריד מרחק 7 נקודות, עם פער 3 על פני בילבאו ואתלטיקו מדריד שמתחתיה. זה היה גם ניצחון שעצר רצף של 7 משחקי חוץ בליגה ללא ניצחון אחרי שהקבוצה של צ'אבי נקלעה לפיגור ראשונה.

אילקאי גונדואן ברצלונה
סחט פנדל וכבש אותו בדרך לניצחון. גונדואן | אימג'בנק GettyImages
צ'אבי מאמן ברצלונה לצד ז'ואאו קאנסלו
נפצע והוחלף כבר אחרי 11 דקות. קאנסלו | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 11: מכה לברצלונה כשכבר בפתיחה ז'ואאו קאנסלו נפצע והוחלף, אנדראס כריסטנסן נכנס במקומו.

דקה 12: גול! 0:1 ללאס פלמאס! מוניר אל חדאדי הימם את האקסית כשבעט לפינה מתוך הרחבה של אינאקי פנייה והעלה את המארחת ליתרון מדהים.

דקה 22: חילופי מסירות יפות בהתקפת לאס פלמאס כמעט סידרה לעוד אקס של ברצלונה, סנדרו רמירס, את השני של המארחת, אך הפעם פנייה הגיב טוב והדף לקרן.

דקה 28: שוב רמירס עם בעיטה מצד שמאל, הפעם זה פגע בשחקן הגנה של ברצלונה ופגע בחלק החיצוני של הקורה של פנייה.

דקה 32: כדור עומק נהדר של פרנקי דה יונג מצא את סרג'י רוברטו שכבר היה בדרך לכבוש את השוויון, אבל מיקה מרמול הרחיק לפני שהכדור הגיע אל קו השער.

סנדרו רמירס לצד מוניר אל חדאדי לאס פלמאס
הפתעה מוקדמת. אל חדאדי חוגג עם רמירס | אימג'בנק GettyImages

דקה 56: גול! ברצלונה השוותה ל-1:1! הרחקה רעה פגעה ברוברט לבנדובסקי, הגיעה לרוברטו שהעביר בנגיעה לפראן טורס שבבעיטה שטוחה מצא את הרשת והשווה את התוצאה.

דקה 90+1: פנדל לברצלונה! דיילי סינקגרבן דחף את אילקאי גונדואן שהיה אמור לדחוק מקרוב את המהפך, השופט הרחיק את שחקנה של לאס פלמאס והעניק כדור עונשין לאלופת ספרד.

דקה 90+3: גול! 1:2 לברצלונה! גונדואן ניגש בעצמו לנקודה הלבנה ובעט לפינה השמאלית את המהפך!

פראן טורס ברצלונה
החזיר את בארסה למשחק. טורס | אימג'בנק GettyImages

סביליה – אתלטיק בילבאו 2:0

האורחת סופרת כבר 9 משחקים רצופים ללא הפסד בליגה, שלושה ניצחונות רצופים ועלייה למקום הרביעי בטבלה. בילבאו עם עוד הופעה נהדרת הבטיחה שתסיים את המחזור ברביעייה הראשונה, וזה היה הניצחון הראשון שלה על סביליה אחרי 4 משחקים בין הקבוצות. מיקל וסגה נגח את שער היתרון בדקה ה-30 ואייטור פארדס הכפיל בדקה ה-76 כדי להעניק שלוש נקודות נוספות לבאסקים. הפסד רביעי ב-5 המחזורים האחרונים לסביליה בעוד הופעה רעה ששמה אותה במקום ה-16 ובמרחק נקודה בלבד מהקו האדום.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים
נכנסה לטופ 4. בילבאו | GettyImages

משחק נוסף:

אוסאסונה – אלמריה 0:1 לאוסאסונה: אנטה בודימיר (27)

בשבת, במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע המלך, אתלטיקו מדריד תתארח בלוגו וריאל מדריד אצל אראנדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי