ישדרג אותנו כמו הארי קיין: באיירן "מתאבדת" על צירוף שחקן ברצלונה

play
שחקן באיירן מינכן הארי קיין | אימג'בנק GettyImages, Markus Gilliar - GES Sportfoto
צפו: הארי קיין סובב לחיבורים, באיירן מינכן ניצחה 1:2 בחוץ את וולפסבורג 01:41

הבווארים מאמינים שרונאלד אראוחו ישנה את משחק ההגנה שלהם ב-180 מעלות ומוכנים לשלם יותר מ-70 מיליון יורו כבר בחלון הנוכחי

(גודל טקסט)

באיירן מינכן מוכנה לשלם לברצלונה יותר מ-70 מיליון יורו על רונאלד אראוחו במטרה לצרפו בחלון ההעברות הנוכחי, כך מדווח העיתונאי פלוריאן פלטנברג מ"סקיי" גרמניה. ראשי המועדון הבווארי נחושים להחתים את שחקן נבחרת אורוגוואי, סימנו אותו כמטרת העל בגזרת הרכש ומאמינים שהוא ישדרג את משחק ההגנה של הקבוצה כמו שהארי קיין שידרג את ההתקפה.

מנגד, הקבוצה של צ'אבי רוצה להאריך את חוזהו של הבלם מעבר לשנת 2026 והיא לא תמהר לשחרר את השחקן שסומן כקפטן הבא של המועדון ומוגדר כאחד השחקנים הכי חשובים בסגל. על פי הדיווח, ברצלונה לא תשחרר את אראוחו בחלון הנוכחי גם תמורת 80 מיליון יורו, אך היא מבינה שבאיירן מינכן לא תוותר בקלות ותנסה לצרפו גם בסיום העונה, וההצעה הכספית תעלה.

רונאלד אראוחו, שחקן ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

העובדה שבאיירן מוכנה לשלם סכומים גבוהים כל כך היא חריגה, שכן הבווארים אינם נחשבים לבזבנים ופזרניים בחלון ההעברות בהשוואה לקבוצות הפרמיירליג, למשל. באיירן שברה הקיץ את שיא ההעברות שלה כשרכשה את הארי קיין מטוטנהאם תמורת 100 מיליון יורו, וזו הייתה הפעם הרביעית בלבד שהיא משלמת 50 מיליון יורו ומעלה עבור שחקן. שלוש הפעמים הקודמות, אגב, היו עבור שחקני הגנה בדיוק כמו אראוחו – לוקאס הרננדז, מתייס דה ליכט וקים מין-ג'ה.

כזכור, לאחרונה דווח כי המאמן תומאס טוכל והמנהל המקצועי כריסטוף פרוינד כבר שוחחו עם ארוחו בטלפון. טוכל הבהיר לבלם האורוגוואי שהוא זקוק לו בדחיפות וישמח שההעברה תקרה כבר בחלון הנוכחי או לחילופין בסיום העונה, כך לפי הדיווח. לבאיירן מינכן "לא משנה המחיר", היא מוכנה לשלם סכום עתק כדי להנחית את שחקנה של ברצלונה באליאנץ ארנה ומודעת לכך שמדובר במשימה מורכבת שכעת תלויה בשחקן עצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי