רוביאלס: "ברחוב כולם איתי, בעיקר הנשים. הרמוסו יודעת שהיא משקרת"

"כולם אומרים שנעשה אי צדק, אף אחד לא אומר שהייתה תקיפה מינית": נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר סיפר על התגובות שקיבל בעקבות פרשת הנשיקה וטען כי השחקנית הודתה שזו הייתה "שיחה בין חברים"

(גודל טקסט)

נשיקה אחת על הבמה הגדולה ביותר בכדורגל הנשים הפכה את לואיס רוביאלס מדמות בכירה בכדורגל הספרדי לכזו שכלל לא רצויה בו. כזכור, נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר נישק את שחקנית הנבחרת ג'ני הרמוסו ללא הסכמתה בטקס חלוקת המדליות בגמר המונדיאל בקיץ האחרון, ולאחר לחצים כבדים אולץ להתפטר מתפקידו. בהמשך הגיעו סנקציות נוספות נגדו, כאשר פיפ"א השעתה אותו לשלוש שנים מכל פעילות הקשורה לכדורגל.

למרות המתקפה שהופנתה כלפיו מאז אותו אירוע, בריאיון שקיים בספרד רוביאלס דווקא טען כי דעת הקהל שונה ממה שמוצג בתקשורת: "ברחוב כולם איתי, בעיקר הנשים. כל מי שעוצר לדבר איתי אומר שנעשה אי צדק. דיברתי עם הרבה שופטים ואף אחד לא חושב שנעשתה פה עבירה, אף אחד לא מאמין שזו הייתה תקיפה מינית".

נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס
נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

בהמשך סיפר רוביאלס כי התמיכה בו לא מגיעה רק מהציבור, אלא גם מגורמים מתוך נבחרות הגברים והנשים של ספרד: "דיברתי עם שחקנים מנבחרת הגברים, הרבה מהם כתבו לי והתקשרו אליי סביב חג המולד. יש לי את התמיכה וההערכה של רבים מהם. נבחרת הנשים? אני אוהב הרבה אנשים שם – את הצוות המקצועי והרפואי וגם את הנבחרת עצמה. באותה תקופה הרבה אנשים מסביבת הנבחרת כתבו לי שכל הסיפור הזה בולשיט. אחרי זה הם שמרו על שתיקה ולא דיברו כי זה דורש הרבה אומץ".

נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר גם הפנה אצבע מאשימה כלפי הרמוסו: "ג'ני יודעת שהיא משקרת. אני יודע את זה, והבנות שלי שמלוות אותי יודעות את זה. הן שמעו את ג'ני אומרת בשיחה שיעזבו אותה בשקט ושמה שהיה בינינו זה שיחה בין שני חברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי