"ריאל מדריד משחקת בליגה שהיא בדיחה ואפילו לא זכתה באליפות"

play
ויניסיוס ריאל מדריד | GettyImages
צפו בתקציר המטורף של השנה: ריאל מדריד ניצחה 3:5 את אתלטיקו מדריד 05:04

בלם העבר האנגלי ג'יימי קראגר התווכח עם גארי נוויל וכאשר נשאל על מספריו של ויניסיוס ג'וניור טען: "משחק נגד קבוצות שקל לנצח"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הליגה האנגלית היא העשירה בעולם ומכאן שהיא גם הולכת ופותחת פערים וכבר לא מותירה יותר מדי ספק באשר להיותה הליגה החזקה והקשה מכולן, אבל לא בכל יום שומעים כדורגלן עבר מתנסח כפי שדיבר השבוע בלם העבר ג'יימי קראגר, שגם נחשב לאחד הבכירים מבין כדורגלני העבר בכלי התקשורת.

כחלק מדיון שערכו קראגר וגארי נוויל, כידוע שניים משחקני ההגנה הבולטים בכדורגל האנגלי החל מסוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, התווכחו באשר ל-11 המצטיינים של השנה ב-2023 וכאשר נוויל הזכיר את שמו של ויניסיוס ג'וניור כמועמד טבעי לאור מספריו המצוינים ולהיותו הכוכב הגדול של ריאל מדריד העונה, הצליח קראגר להפתיע רבים בהתבטאותו.

ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד
ויניסיוס | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega

"ויניסיוס? מה הוא עשה בריאל מדריד?", שאל קראגר את נוויל כאשר האחרון הזכיר את הברזילאי שהעונה סובל מפציעה בשריר ולא הרבה לשחק, אבל בעונה שעברה רק במסגרת הליגה הספרדית סיים עם דאבל-דאבל של 10 שערים ו-10 בישולים, "ריאל מדריד משחקת בליגה שהיא בדיחה, במה היא זכתה? אפילו בליגה שלה היא לא הצליחה לזכות באליפות…".

נוויל המופתע השיב לקראגר "אתה בטח חושב שקל לשחק נגד ריאל מדריד" והוא ענה לו ש"זה לא מה שאמרתי, אלא שאני חושב שהיא משחקת נגד יריבות מאוד נוחות שקל לנצח".

אם תהיתם, למרות זאת, ויניסיוס ג'וניור זכה לחולצת ההרכב ב-11 שהשניים הרכיבו יחד, לצד קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד בשלישיית ההתקפה. בשער שלהם עומד אליסון, בהגנה דימרקו, דיאס, מין-ג'ה ואלכסנדר ארנולד ובקישור ברנרדו סילבה, רודרי וכמובן ג'וד בלינגהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי