ויני, וידי, ויצ'י: ויניסיוס מתפוצץ בהשראת רונאלדו

play
ויניסיוס חגג שלושער אדיר | רויטרס
צפו: ויניסיוס כבש שלושער, ריאל מדריד זכתה בסופר קופה עם 1:4 על ברצלונה 03:31

מחקה את מוסר העבודה של אלילו, אבל ממשיך להרגיז את היריבים: "אני לא קדוש, רוצה להשתפר כאדם". הערב הגדול של כוכב ריאל מדריד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רק לפני כשלושה שבועות חזר ויניסיוס ג'וניור לסגל ריאל מדריד אחרי היעדרות של חודש. אמש (ראשון), בהופעתו השלישית בלבד מאז הקאמבק, הברזילאי נראה בשיאו עם שלושער ענק שהוביל את הבלאנקוס ל-1:4 מתוק במיוחד על ברצלונה בקלאסיקו, בדרך לזכייה בסופר קופה ה-13 בתולדות המועדון. בספרד סיפרו על השינוי שעבר הכוכב, שערך הומאז לכריסטיאנו רונאלדו אמש ולאחר המשחק גם התייחס לצד הפחות חיובי באישיותו.

"רונאלדו הוא אליל הילדות של ויניסיוס, שמחקה את מוסר העבודה שלו. ויניסיוס עושה בבית סשנים של פיזיותרפיה שאורכים יותר משעתיים ומתאמן כל יום בחדר הכושר הפרטי שלו", סיפרו בתקשורת הספרדית על היורש האמיתי של כריסטיאנו לחולצה מספר 7 בריאל, שמריאנו דיאס ואדן הזאר לא עשו לה כבוד אחרי העזיבה של הפורטוגלי. רונאלדו נכח ביציע בגמר הסופר קופה שנערך בערב הסעודית, ולכן ויניסיוס חיקה את החגיגה המפורסמת של CR7 אחרי אחד משעריו.

אבל היה גם רגע של עצבים בין הברזילאי לספסל של ברצלונה. ויניסיוס, שידוע באמוציונליות שלו והתעמת לא אחת עם קהלים ושחקנים יריבים, לא תמיד באשמתו יש לציין, הרגיז בשלב מסוים את הספסל של בארסה ומיד סימן להם באצבעותיו את התוצאה שהופיעה על הלוח – 1:4. "אני רוצה להפוך לאדם טוב יותר. בסוף אני תמיד מכעיס את האחרים, גם את עצמי ואת החברים שלי לקבוצה. אני צריך להשתפר", אמר ויניסיוס במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון. "כולם רוצים לריב איתי כי הם יודעים שזה ייצא בתקשורת. אני לא קדוש, אבל אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי ולשמש דוגמא לילדים. המאמן והחברים לקבוצה לימדו אותי מה הדבר החשוב".

ויניסיוס, ריאל מדריד
עושה כבוד למספר 7. ויניסיוס חוגג שלושער אמש | אימג'בנק GettyImages, FAYEZ NURELDINE/AFP

השער השלישי של ויניסיוס נכבש בפנדל, אלמנט שעליו הוא זכה לביקורת אחרי שהחמיץ בקלאסיקו ידידות בקיץ האחרון, בו ניצחה ברצלונה. רוברט לבנדובסקי ניסה לוחמה פסיכולוגית וניגש אל הברזילאי לפני הבעיטה אמש: "אתה בועט את הפנדל? אתה? טוב, לך תבעט", אמר לו. אבל ויניסיוס, שכבר היה עם צמד באותו שלב, כלל לא נלחץ ושלח את הכדור לרשת.

"בהתחלה אנשים חשבו שמדריד לא תהיה חזקה, אבל מדריד תמיד חוזרת ותמיד תילחם על כל התארים", הוסיף ויניסיוס בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי