מישל גרציג חושפת את ההודעות המפחידות שהיא וטיבו קורטואה מקבלים

הדוגמנית הישראלית חזרה לארץ לראשונה מאז פרוץ המלחמה: "כל פעם מחדש מפתיע אותי מה אנשים כותבים מאחורי מקלדת, זה נובע מבורות ושנאה". וגם: איפה היא מתכננת ללדת ומה השתנה אצלה מאז הטבח

(גודל טקסט)

את השנה החדשה פתחנו עם הבשורה שמישל גרציג וטיבו קורטואה מצפים לבייבי ראשון או ראשונה יחד. עכשיו, כשהיא בהריון ולראשונה מבקרת בישראל מאז פרוץ המלחמה, אשת הכדורגלן נבחרה להיות הפרזנטורית הראשית של מותג אקטיב 'z-sport' בשנה הקרובה. מישל הצטלמה לקמפיין של המותג וסיפרה על ההתרגשות לקראת הפרק החדש בחייה כאמא ואיפה היא מתכננת ללדת.

"אנחנו מתרגשים, כל הבית מתרגש, זו קרן אור בחיים שלנו בתקופה הזאת. אני אלד בספרד, במדריד, ואמא תבוא ונסדר הכל שיהיה הכי ביתי. ברור שאני צריכה להיות שם כי לטיבו יש עדיין את הלו"ז שלו של האימונים והשיקום אז זה קצת מורכב", סיפרה מישל על ההריון המרגש אותו הצליחה לשמור בסוד תקופה ארוכה.

כמה קשה להכיל את העובדה שהמדינה עוברת מלחמה כזו אכזרית? זו הפעם הראשונה שלך בארץ מאז.
"הייתי צריכה להגיע ב-12/10 אך זה בוטל ומאז לא הצלחתי להגיע עם המצב שלי (הריון). זה היה קצת מורכב – הלחץ, האזעקות, לא ידעתי איך זה ישפיע על הגוף ומאד השתדלתי להישאר באיזון. אבל אי אפשר להתנתק, זה קורע וגם מרחוק מרגישים את זה וזה קשה. אני שמחה סוף סוף להיות פה פיזית במדינה שלי במיוחד בתקופה כזאת קשה". 

מה השתנה אצלך מאז השבעה באוקטובר?
"אני לא חיה במדינה שלי ויש אנטישמיות בספרד. לא כולם כל כך תומכים בנו ואוהבים אותנו. אני יותר זהירה ברחוב ויותר שמה לב. אפילו פעם אחת נתקלתי בהפגנה פרו פלסטינית ופשוט הסתובבתי והלכתי, כי הדבר הכי לא חכם שיכולתי לעשות הוא להיכנס פנימה. זה קשה ומנגד יש את המשפחה והחברים שפה, ושומעים מהם את כל מה שהם עוברים, כולנו מכירים מישהו שעבר משהו וזה לא פוסח על אף אחד".

היה איזה מקרה ספציפי שחווית, או אולי אפילו ברשת החברתית?
"ברוך השם לא היה מקרה ספציפי חוץ מההפגנה שנתקלתי בה או שלטים ודברים כאלה, אבל כמובן שברשתות החברתיות זה פשוט צף בצורה לא נורמלית וההודעות שאנחנו מקבלים אני וטיבו – זה קשה. אנחנו מקבלים הודעות מפחידות, מכעיסות ועצובות. כל פעם זה מפתיע אותי מחדש מה שאנשים יכולים לכתוב מאחורי מקלדת. יש כאלה שזה נטו מבורות ויש אחרים שזה פשוט משנאה".

איך טיבו מגיב לזה?
"הוא בסדר, זה לא מרתיע אותו הוא ממשיך בתמיכה שלו, וכולם יודעים את זה. הוא ספג המון והוא לא מתרגש. הוא לא קורא אפילו את ההודעות או תגובות כאלו ואחרות".

איך קצב ההחלמה שלו, מתגעגעים אליו בריאל מדריד.
"הוא מעולה, הולך לו ממש טוב והוא מתחזק והתחיל עכשיו אימוני שוערים, סוף סוף חוזר לזה. אני צופה מהצד כל הזמן וזה מדהים לראות איך הוא מתחזק ועד כמה הוא עובד קשה והוא מסור. בעזרת השם אוטוטו הוא יחזור". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי