חיים בגבוה: אחרי ההריון, זו המתנה המטורפת שקנה טיבו קורטואה

שוער ריאל מדריד ואשתו מישל התחדשו ברכב יוקרה מטורף, לו הם המתינו במשך כשנתיים והוא כולל תוספות מיוחדות. כמה עלה התענוג?

(גודל טקסט)

בזמן שהוא מחלים מהניתוח ברצועה הצולבת וכבר משתוקק לחזור לעמוד בין הקורות של ריאל מדריד, טיבו קורטואה פינק את עצמו ורכש רכב יוקרה. בדומה ללא מעט כדורגלנים מפורסמים, השוער חובב רכבים מפוארים והחליט להתחדש בפורש 992 GT3 RS. המחיר: קרוב ל-350 אלף יורו.

באוסף הרכבים שלו יש לו כבר למבורגיני, פרארי רומא ומרסדס G63, ועכשיו הוא קיבל את המכונית החדשה לה המתין במשך שנתיים, כדי שתתאים בדיוק לדרישותיו. הדגם הבסיסי עולה 212 אלף, אך השוער הבלגי ביקש תוספות מיוחדות וצבע שמפנייה מוזהב שעלו לו יחד עוד יותר מ-137 אלף יורו. רכב הספורט הנוצץ של קורטואה יכול להגיע מ-0 ל-60 קמ"ש תוך 3.14 שניות, יש לו 198 כוח סוס ואפילו את החתימה של השוער מוטבעת על דלתות הרכב.

כזכור, החצי השני שלו אשתו הדוגמנית הישראלית מישל גרציג, אשתו, נמצאת בהריון עם הבייבי הראשון המשותף שלהם. בתחילת השבוע ביקרה בישראל וסיפרה על החזרה שלו למגרשים: "מצבו מעולה, הולך לו טוב והוא מתחזק והתחיל עכשיו אימוני שוערים – סוף סוף חוזר לזה. אני צופה מהצד כל הזמן וזה מדהים לראות איך הוא מתחזק ועד כמה הוא עובד קשה וכמה הוא מסור. בעזרת השם אוטוטו הוא יחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי