השכנים הרועשים: ריאל מדריד שוב מעדה מול ראיו עם 1:1 בחוץ

play
ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד | GettyImages, Denis Doyle
צפו בתקציר: אתלטיקו מדריד ניצחה 2:4 את ריאל מדריד בתום דרמה מהסרטים 03:44

בפעם הרביעית בשבעת המפגשים האחרונים, הבלאנקוס לא ניצחו את היריבה העירונית. חוסלו הבקיע מוקדם (3), ראול דה תומאס איזן בפנדל מול האקסית (27), קרבחאל הורחק בתוספת הזמן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר הראשון שבהם הסתיים בתוצאה מפתיעה. המוליכה ריאל מדריד מעדה בדרבי הקטן של עיר הבירה עם 1:1 אצל ראיו וייקאנו, וזו הפעם הרביעית בשבעת המפגשים האחרונים שהבלאנקוס לא מצליחים לנצח את היריבה העירונית. כעת היתרון בפסגה עומד על שש נקודות, זאת לפני שג'ירונה תתארח בשני בערב אצל אתלטיק בילבאו החמישית למשחק קשה ומסקרן.

אחרי 0:0 בברנבאו במפגש הקודם העונה, הפעם ריאל הייתה זקוקה לשלוש דקות בלבד כדי לעלות על לוח התוצאות. ראיו כבר הייתה עם הכדור ברחבה של אנדריי לונין, אך איבדה אותו והבלאנקוס דהרו מהר קדימה. פדריקו ואלוורדה מצא את חוסלו שהבקיע, והשער שתחילה נפסל בטענה לנבדל אושר בזכות התערבות ה-VAR.

היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-27, כאשר ה-VAR שוב התערב והפעם לטובת המארחת. בעיטה לעבר המסגרת פגעה בידו של אדוארדו קמאבינגה לפני שיצאה החוצה. השופט לא הבחין בכך ולאחר ששופטי המסך קראו לו הוא פסק על בעיטה מהנקודה הלבנה. ראול דה תומאס, אקס ריאל מדריד שחווה עונה קשה, בעט חזק ומעבר לשוויון רשם גם שער ראשון העונה. ואלוורדה בעט לקורה עוד במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה ריאל הייתה מאוד אנמית וכמעט ולא סיכנה את יריבתה. דני קרבחאל ספג שני צהובים בתוספת הזמן והורחק אחרי פגיעה בפניו של קיקה, ואיניגו פרס בבכורה שלו כמאמן ראיו וייקאנו מצליח להפתיע את האחות הגדולה שלה בעיר.

חוסלו חוגג עם שחקני ריאל מדריד
החגיגה של ג'וד בלינגהאם שוב שוחזרה. חוסלו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: גול! ראיו כבר הגיעה לרחבה של אנדריי לונין, אך תוך שניות ספורות ואחרי התקפה מתפרצת יעילה פדריקו ואלוורדה בישל לחוסלו שבעט פנימה באחד על אחד מול השוער. השער תחילה נפסל בטענה לנבדל, ה-VAR תיקן וזה 0:1 לריאל מדריד.

דקה 27: גול! ראיו וייקאנו קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד של אדוארדו קמאבינגה ברחבה. ראול דה תומאס, אקס ריאל מדריד, בעט חזק למרכז ורשם שער ליגה ראשון העונה. 1:1.

דקה 35: אחרי הבישול, ואלוורדה כמעט הוסיף גם שער. הגבהת הקרן הורחקה לעבר האורוגוואי שהמתין לבד על קצה הרחבה, ומהאוויר הוא שלח בעיטה לקורה.

דקה 47: אלברו גרסיה חטף לאורליין טשואמני סמוך לשער ואיים על המסגרת, הצרפתי תיקן עם תיקול והכדור יצא לקרן.

דקה 80: טוני קרוס המחליף סובב כדור חופשי מסוכן לפינה הקרובה, השוער סטולה דימיטרייבסקי הדף מצוין לקרן.

דקה 90+4: דני קרבחאל בעט שטוח מחוץ לרחבה למרכז המסגרת, דימיטרייבסקי תפס את הכדור.

דקה 90+5: קרבחאל ספג כרטיס צהוב שני ואדום, זאת לאחר מכה ששלח לפניו של קיקה.

שחקני ראיו וייקאנו חוגגים
לא מוותרים לריאל. שחקני ראיו חוגגים | אימג'בנק GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

משחקים נוספים

מאיורקה – ריאל סוסיאדד 2:1 למאיורקה: אנטוניו סאנצ'ס (4), אנטוניו ראייו הורחק (45+3). לריאל סוסיאדד: טאקה קובו (38), מיקל מרינו (90+3)

גרנאדה – אלמריה 1:1 לגרנאדה: מירטו אוזוני (75). לאלמריה: מארק פוביל (9).

בטיס – אלאבס 0:0

המחזור יסתיים ביום חמישי כאשר אתלטיק בילבאו החמישית תארח את ג'ירונה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי