"רואים את הגיל שלנו, ושופטים": מודריץ' ריגש את ראמוס ושלח מסר

play
מאגדה לאגדה. מודריץ' וראמוס בסיום | GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 25.2 07:16

קשר ריאל הבלתי נגמר כבש שער ניצחון ש"מנע מברצלונה לפנטז", ובסיום החליף חולצות עם האקס האגדי: "מאושר בשבילו". אנצ'לוטי למד את הלקח? "קשה לספסל אותו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בגיל 39, כשריאל מדריד כבר מכינה את כס המלכות לקיליאן אמבפה וקרלו אנצ'לוטי מרבה לספסל אותו, לוקה מודריץ' הזכיר לכולם את הקסם שהיה ותמיד יישאר לו ברגליים. שער הניצחון שכבש אמש (ראשון) בדקה ה-81 ב-0:1 החשוב על סביליה, נתן לו שוב הכבוד שקצת איבד לאחרונה – ולא בהכרח באשמתו.

"הימנית הנצחית של לוקה מנעה מברצלונה לפנטז על מאבק אליפות", קראה הכותרת ב"אס" למחרת הניצחון שפתח שוב פער 8 בפסגה. "הוא ראוי לזה, הכי ראוי לזה", אמר קרלו אנצ'לוטי, שסופג ביקורות על הספסול של הקשר הקרואטי גם כשג'וד בלינגהאם חסר. "מגיע לו לחגוג ככה. אני מודה שקשה לי להשאיר אותו על הספסל, כי הוא סמל ודוגמא למופת עבור כל השחקנים, עבור כולנו. אבל הערב הוא עלה רענן מאוד מהספסל, וזה עזר לו לכבוש את השער הזה".

אנצ'לוטי הסביר ש"קשה מאוד לעזור למודריץ' במצב הזה. אני מבין שלפעמים הוא יכול להיות קצת עצוב (על רקע הספסול שלו), אבל זה ממש לא הסוף מבחינתו. כל העולם חושב שהקריירה שלו עומדת להסתיים, אבל הוא רואה את זה אחרת – ובצדק. יש לו עדיין את הרגליים הקלות ואת האנרגיות, זה לא הסוף. תסתכלו עליו, הוא בן 39 ונראה ככה – זה אומר הכל".

לוקה מודריץ', ריאל מדריד
בלתי נגמר. מודריץ' | אימג'בנק GettyImages, Diego Souto
לוקה מודריץ', ריאל מדריד, לצד סרחיו ראמוס, סביליה
מאגדה לאגדה. מודריץ' וראמוס בסיום | GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

אנצ'לוטי נשאל בנוגע להמשך דרכו של מודריץ', שמסיים חוזה בריאל בסוף העונה, וטען ש"הסיטואציה שלו זהה לזו של טוני קרוס ונאצ'ו. "זה בידיים שלו. מה שהוא יחליט, זה מה שיקרה. כולנו מצפים ומחכים לשמוע מה הוא מתכוון לעשות", אומר המאמן.

אחרי שריגש עם השער הגדול, מודריץ' הלהיב את אוהדי ריאל גם בזכות התמונות הויראליות מהרגע שחלק עם סרחיו ראמוס בסיום. ראמוס, שהגיע לברנבאו כאורח וזכה לקבלת פנים חמה, קיבל ממודריץ' חיבוק חם בסיום, ומילים חמות בעמדת הריאיונות.

"כן, החלפנו חולצות", סיפר מודריץ'. "עבורי, סרחיו הוא כמו אח. אנשים כל הזמן שופטים אותנו בגלל הגיל שלנו, אבל הוא משחק ברמה יוצאת מהכלל, ואני מאושר לראות אותו כך. שוחחנו אתמול לפני המשחק, הוא התרגש, אני התרגשתי. הוא אגדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי