לא מסתפקת באמבפה: "ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם אלפונסו דייויס"

ב"אתלטיק" טוענים: המגן בחר במדריד ויצטרף בהעברה בקיץ או כשחקן חופשי ב-2025. בצרפת מדווחים: אמבפה סיכם כבר בדצמבר, "משך" את פ.ס.ז' ושיקר לאוהדים

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה ללכת בגדול. אחרי שהגיעו לסיכום עם קיליאן אמבפה, הבלאנקוס הוציאו לדרך את "מבצע אלפונסו דייויס", ולפי דיווחים במקורות אמינים למדי, העסקה מתקדמת בקצב מהיר.

על פי "האתלטיק", ריאל הגיעה להסכמות בעל פה עם המגן השמאלי, שבחר בה על פני ברצלונה וקבוצות פרמיירליג בכירות שהביעו התעניינות. אם ריאל לא תגיע לסיכום סופי עם באיירן מינכן, דייויס יעבור לריאל בקיץ 2025, אז יסתיים חוזהו בשורות אלופת גרמניה.

על פי "מארקה", השיחות החלו ובאיירן דורשת מריאל כ-50 מיליון יורו תמורת דייויס בן ה-23, "מחיר מבצע" לאור העובדה שהוא מסיים חוזה בקיץ הבא וכבר הבהיר שאין בכוונתו לחתום על חוזה חדש.

שחקן באיירן מינכן אלפונסו דייויס
האלופה פתחה את העונה בכושר טוב. אלפונסו דייויס | רויטרס

עוד בריאל: ב"ל'אקיפ" טוענים שאמבפה ניהל שיחות עם ריאל מדריד כבר לפני זמן רב, ולמעשה סיכם את תנאיו במועדון כבר בחודש דצמבר. מאז, כתבו ב"ל'אקיפ", "הוא ניסה למשוך את ראשי פריז סן ז'רמן, הסביר להם שוב ושוב שעדיין לא קיבל החלטה, כשבפועל הוא כבר סיכם במדריד. כשנשאל על כך בראיונות, הוא לא היסס להונות גם את אוהדי פ.ס.ז' כשרמז שהכל עדיין פתוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי