"מבין את התלונות של ריאל": הגיבוי המפתיע מכיוון אקס ברצלונה

play
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד מתעמת עם ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3 07:16

ג'רארד פיקה הטיח האשמות נגד מנסאנו והשריקה המפוקפקת בתיקו של הבלאנקוס: "לא הפעם הראשונה שלו". להוז הוסיף: "אדם עם ניסיון של 11 שנים לא יכולה לקבל החלטה כזאת". וגם, שופט מושעה ישפוט את ריאל בליגת האלופות?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הרוחות בספרד עדיין לא נרגעו אחרי שערוריית השיפוט בה חיל מנסאנו, שופט המשחק בין ולנסיה לריאל מדריד, שרק בתוספת הזמן בעוד ברהים דיאס הרים לג'וד בלינגהאם שנגח את המהפך באצטדיון המסטאייה, שריקה שגרמה למשחק להסתיים ב-2:2 דרמטי במקום ניצחון גדול של ריאל. בספרד מדווחים שמנסאנו עשוי להיות מושעה ל"זמן רב", עם מספר שבועות בטוחים שבהם לא יהיה חלק משופטי הליגה הספרדית.

את ההחלטה הפרובוקטיבית של מנסאנו לקחו קשה באיגוד השופטים הספרדי, כששופט העבר, מתאו להוז, דיבר על הטעות הקשה ואמר: "שופט עם ניסיון של 11 שנים בליגה הספרדית לא יכול לקבל החלטה כזאת. זאת טעות של הבנת הכדורגל, טעות קשה. הוא עשה נכון כשהוסיף את על תוספת הזמן, אך היה צריך לתת עוד מהלך אחרון. צריכים ללמוד מכך לקח ולמנוע נזק לכדורגל העולמי לעתיד".

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | אימג'בנק GettyImages, Manuel Queimadelos/Quality Sport Images

רבים הגיבו לשערורייה ברשתות החברתיות וגיבו את הזעם של ריאל מדריד כלפי השופט הספרדי, כשגם אחד הקולות המפתיעים הגיעו מאויב הבלאנקוס במשך שנים רבות. ג'רארד פיקה הצטרף לרשימת המאשימים והודה כי גם הוא נגד השריקה של מנסאנו: "זאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה דבר כזה. אני מבין את התלונות של ריאל, הוא היה צריך לשרוק מאוחר יותר. אין היגיון בהחלטה שלו".

ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד מתלוננים אל השופט אחרי הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה
| אימג'בנק GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

אם לא הספיק השיפוט הרע מול ולנסיה בשבת, נראה כי הבלאנקוס יוכלו למצוא סיבה נוספת להתלונן על כך גם ברביעי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. ריאל תארח את ר.ב. לייפציג עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בגרמניה, כשמי שיהיה חלק מצוות השיפוט הוא מרקו די בלו, השופוט האיטלקי ששלף 3 כרטיסים אדומים במשחק בו מילאן ניצחה 0:1 את לאציו שיצאה מקופחת. לאחר המשחק, די בלו הושעה לחודש ממשחקי הליגה האיטלקית, אך ההשעייה אינה תקפה למפעלי אופ"א, ועל כן הוא יהיה חלק מצוות השיפוט גם במשחק של ריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי