מאוריציו סארי התפטר מאימון לאציו, רפא בניטס פוטר מסלטה ויגו

זעזועים ברחבי אירופה: האיטלקי החליט לסיים את תפקידו ברומא אחרי עוד הפסד, הספרדי שילם את המחיר אחרי שקבוצתו הידרדרה למרחק נגיעה מהקו האדום

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי התפטר מאימון לאציו היום (שלישי), יממה אחרי ששלושה שערים הובקעו תוך ארבע דקות בהפסד הקבוצה 2:1 לאודינזה.

לאציו הייתה בחלק העליון של הטבלה לאורך כל העונה, אבל בחודשיים האחרונים הקבוצה קרסה. היא הובסה בסופר קאפ נגד אינטר אחרי רצף ניצחונות ומאז ניצחה שלושה משחקים בלבד מתוך עשרה וברצף זה גם הודחה מליגת האלופות בידי באיירן מינכן, אותה דווקא ניצחה 0:1 בבית במשחק הראשון בשמינית.

רפא בניטס, מאמן סלטה ויגו
גם הוא עוזב. רפא בניטס במשחקו האחרון כמאמן סלטה ויגו | אימג'בנק GettyImages

סארי בן ה-65 פרץ לתודעה רק בעשור האחרון, אחרי שלוש שנים מאוד מוצלחות באמפולי בין 2012 ל-2015. משם הוא התקדם לנאפולי וכמעט הוביל אותה לאליפות, המשיך לצ'לסי שאיתה זכה בתואר הראשון שלו בקריירה – הליגה האירופית ב-2018/19 – ובעונה לאחר מכן זכה עם יובנטוס באליפות. מהביאנקונרי הוא פוטר באוגוסט 2020 וכעבור שנה מונה למאמן לאציו, תפקיד שכעת סיים לבחירתו.

מאמן נוסף שסיים היום את דרכו זהו רפא בניטס הספרדי, שפוטר מסלטה ויגו לאחר ה-4:0 לריאל מדריד ביום ראשון. בדומה ללאציו, גם סלטה ויגו ניצחה רק שלושה מעשרת משחקיה האחרונים, האחרון שבהם היה ב-0:1 על אלמריה שטרם ניצחה העונה. עם זאת, רצף ההפסדים דירדר אותה למקום ה-17 והיא בסך הכל עם שתי נקודות מעל הקו האדום. רק הקיץ מונה בניטס לתפקיד בחוזה לשלוש שנים, אבל דרכו הסתיימה אחרי שצבר 24 נקודות ב-28 מחזורים. יחליף אותו קלאודיו חיראלדס בן ה-36, שהיה מאמן קבוצת המילואים של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי