"אחרי האימון כולם אמרו 'וואו, מה זה?'. אי אפשר היה להתמודד עם מסי"

play
עשה ככל העולה על רוחו. מסי בערב ההיסטורי מול ארסנל | רויטרס
החמישייה של ארלינג הולאנד במדי מנצ'סטר סיטי בגביע 03:09

ג'רארד פיקה סיפר על האימון הראשון של "הפרעוש" באקדמיית הנוער של ברצלונה: "הוא היה רזה בטירוף אבל אי אפשר היה להוציא לו את הכדור". על הולאנד: "יש לו דרך ארוכה לעבור כדי להגיע למסי ורונאלדו"

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד ניפץ שיאים והוביל את מנצ'סטר סיטי לטרבל בלתי נשכח, אך ג'רארד פיקה סבור שעדיין יש לנורבגי דרך ארוכה לעבור בשביל להגיע לרמה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

כדורגלן העבר אמר: "יש לו המון פוטנציאל, אבל יש לו עוד דרך ארוכה לעבור בשביל להגיע לרמה של מסי ורונאלדו. הוא צריך לזכות בכל כך הרבה תארים ולעשות את זה במשך 15-20 שנה, זה ממש לא קל. הוא צעיר מאוד וכאמור יש לו פוטנציאל גדול, אבל הוא עדיין רחוק מהשניים האלה".

ליאו מסי, ג'רארד פיקה | David Ramos / Stringer

"מסי הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה של המשחק, ללא צל של ספק", הבהיר פיקה ששיתף פעולה עם "הפרעוש" במשך שנים רבות בנוער ובבוגרים של ברצלונה. בלם העבר המשיך וסיפר: "אני וליאו בני אותו גיל אז שיחקנו במשך ארבע או חמש שנים ביחד באקדמיה לנוער. כשהוא הגיע הוא היה כל כך קטן, רזה בטירוף. כשראינו אותו לראשונה חשבנו שצריך להיזהר כי אנחנו יכולים להשמיד אותו אם רק ניגע בו. ואז עלינו לאימון הראשון, ואי אפשר היה להוציא לו את הכדור מהרגל, אי אפשר היה להתמודד איתו. אחרי אותו יום כולם אמרו, 'וואו, מה זה?'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי