"אנס חרא מז**ין": צפו בדני אלבס סופג קללות ליד בית המשפט

play
דני אלבס מתייצב בבית המשפט | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3 05:17

הברזילאי התייצב לראשונה מאז שוחרר למעצר בית, אחרי שחגג במסיבה אצלו. הציבור תקף: "יש לך כסף לשלם על האונס, אה? צריך להרוג את המנוול"

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי ששוחרר למעצר בית בתום תקופה של כ-14 חודשים מאחורי סורח ובריח, דני אלבס התייצב היום (חמישי) בבית המשפט בברצלונה על רקע הדיווחים שהוא ארגן מסיבת יום הולדת לאביו בליל יום שלישי, וחגג עד 5 לפנות בוקר. את הופעתו הראשונה של הברזילאי בפומבי מאז שיצא מהכלא, ליוו קללות והאשמות מצד אזרחים שחיכו לו מחוץ לבית המשפט.

"אלבס, יש לך הרבה כסף לשלם על האונסים שלך, אה? איזה יופי אתה לבוש", צעקו לעבר כדורגלן העבר שנידון לארבע שנות מאסר וחצי בפועל על תקיפה מינית של צעירה בברצלונה. התובע המדיני בספרד ממשיך להזהיר את הרשויות כי הסכנה שאלבס יימלט לברזיל גברה כעת שהוא במעצר בית: "בברזיל ירצחו אותך מהר. אל תברח, מנוול", הזהירו שונאיו מחוץ לבית המשפט, "חתיכת אנס חרא מז**ין. צריך להרוג את המנוול הזה".

אלבס מוכרח להתייצב בבית המשפט כל יום שישי, אולם בשל חג שחל השבוע בקטלוניה, הגעתו הוקדמה במקרה הזה. בנוסף, הוטל עליו צו הרחקה של קילומטר לפחות ממקומות המגורים והעבודה של המתלוננת נגדו, שמקווה כי במשפט החוזר ייגזר עליו עונש כבד יותר. כדורגלן העבר גם לא רשאי ליצור עמה קשר בדרכים אחרות.

דני אלבס יוצא מבית המשפט
כנראה שהקללות יהפכו לריטואל. דני אלבס ועורכת הדין אינס גווארדיולה יוצאים מבית המשפט | רויטרס

העיתונאים במקום ניסו להוציא מהברזילאי תשובות לגבי הדרך בה השיג את הכסף לשחרר את עצמו בערבות, כיצד הוא מתכוון להוכיח את חפותו בניסיון הבא ומדוע עדיין לא נפגש עם ג'ואנה סאנס, בת זוגו לשעבר שנטשה אותו בעקבות הפרשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי