העיתונאית הפתיעה והתוודתה בפני כולם: התאהבתי בשחקן ריאל מדריד‎

מרתה ריסקו, שמוכרת מאוד בספרד, היתה דלוקה על שחקן הבלאנקוס ונפגשה איתו מספר פעמים: "עולה לי חיוך כשאני חושבת עליו"

(גודל טקסט)

אחת העיתונאיות העסוקות בספרד, מרתה ריסקו התוודתה בפאנל בתוכנית 'שורדים' על אהבה שהייתה לה עוד לפני שהחלה לככב על המסך. מרתה, שידועה בזכות הכנות והפה הגדול שלה, חשפה שבשנות העשרה הייתה מאוהבת בכדורגלן העבר מיגל טורס, שבאותם ימים כיכב תחת המדים של ריאל מדריד. העיתונאית התוודתה שפגשה את הכדורגלן במספר הזדמנויות והוקסמה ממנו לחלוטין.

"אני זוכרת את התחושות שהיו לי כי הייתי ממש מאוהבת במיגל. הוא היה חבר טוב של העיתונאית לורנה מורלוטה, שלימים הפכה לחברה שלי. בכל פעם שריכלתי על מיגל, שלא שם לב אליי, סיפרתי את זה ללורנה", חשפה והוסיפה: "לא היה לו מושג על קיומי עד שהפכתי לכתבת, אבל אז כבר התבגרתי על זה והוא היה נשוי ולי היה חבר. לא משנה מה, תמיד עולה לי חיוך כשאני חושבת עליו ועל כמה אהבתי אותו".

עוד חשפה מרתה בנוגע להתאהבות שלה בשחקן העבר: "כשהייתי בת 18, מיגל, שכבר שיחק בריאל מדריד, פקד את אותם המקומות כמוני. יש בינינו בסך הכל שנתיים הפרש, אז היינו יוצאים לאותן המסיבות, לאותם הברים, נפגשנו במלא מקומות. אני זוכרת שתמיד חשבתי אותו דבר כשראיתי את לורנה איתו, 'איזה זי*, היא תמיד עם החתיך הזה", הסבירה מרתה וסחפה את כל הפאנל לצחוק יחד איתה על העבר.

מיגל טורס | Professional Sport / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי