מסי "יחתים" עוד כוכב ענק? לא תאמינו מי מועמד להצטרף לאינטר מיאמי

play
ליאו מסי כיכב, וגם הלחיץ | אימג'בנק GettyImages, Rich Storry
מסי וסוארס כבשו ובישלו, אינטר מיאמי עלתה שלב עם 1:3 על נאשוויל 02:41

אחרי שלואיס סוארס הצטרף לקבוצתו של "הפרעוש", בספרד טוענים שגם מי ששיתף איתו פעולה במשך שנתיים בפריז סן ז'רמן עשוי להגיע

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

האם גם סרחיו ראמוס יתאחד עם ליאו מסי בארצות הברית? אחרי שהצטרף לסביליה בהעברה חופשית מפריז סן ז'רמן בחודש ספטמבר האחרון ו-ויתר על המון כסף, בספרד מדווחים שהבלם בן ה-38 "לא מתלהב" להמשיך אצל האנדלוסים והוא עשוי לחבור ל"פרעוש" באינטר מיאמי. כזכור, השניים שיתפו פעולה במשך שנתיים במדי פריז סן ז'רמן והפכו מיריבים גדולים לחברים טובים.

על פי הדיווחים, סוכנו של ראמוס נמצא בארצות הברית ונועד עם מספר מועדונים, ביניהם גם אינטר מיאמי, ובודק אופציות חדשות עבור הבלם האגדי, בו כידוע מתעניינת גם קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר, לצד מספר קבוצות נוספות מסעודיה שמוכנות לשלם לו והרבה.

שחקן סביליה, סרחיו ראמוס | GettyImages, Quality Sport Images

ראמוס הבקיע העונה שלושה שערי ליגה ב-20 הופעות במדי סביליה, שכידוע חווה עונה איומה וניצבת רק במקום ה-14 בספרד ועדיין נמצאת בסכנת ירידה לליגת המשנה. כזכור, בסוף הקיץ ויתר רמאוס על 11 מיליון יורו לעונה מגלאטסראיי ו-20 מיליון יורו לעונה מאל איתיחאד וזאת כדי לסגור מעגל ולשוב לקבוצת נעוריו, בה שכרו עומד כיום על מיליון יורו בלבד.

"אני סוף סוף חוזר הביתה, חיכיתי לרגע שבו ארגיש את החולצה של סביליה ושהסמל שוב יהיה על החזה שלי. כולנו באותה סירה, כולנו אותה משפחה. אני עוד שחקן, כאן כדי לתרום. זה לא היה חוב לעצמי אלא גם למשפחה שלי, לאבי ולסבי שהפך אותי לאוהד סביליה כשהייתי צעיר", אמר לאחר החתימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי