דיווח: קפטן ריאל מדריד הודיע לראשי המועדון על החלטתו לעזוב

play
נאצ'ו, בלם ריאל מדריד | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4 07:00

התקשורת בספרד טוענת שנאצ'ו בחר שלא להאריך את החוזה בשנה נוספת ובסיום העונה ייפרד מהקבוצה אחרי עשרות שנים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נאצ'ו בן ה-34, קפטן ריאל מדריד, פתח בהרכב הבלאנקוס ביום רביעי נגד מנצ'סטר סיטי בעקבות חסרונו של אורליאן טשואמני שהיה מורחק, ניטרל את ארלינג הולאנד וחבריו ובסופו של דבר הבלאנקוס עלו על חשבון אלופת אירופה לחצי גמר ליגת האלופות. היום (שישי), כעבור יומיים בלבד, דווח כי הודיע שיעזוב.

נאצ'ו מסיים את החוזה בבלאנקוס בתום העונה ועל פי הפרסום ב"מארקה", הבהיר לראשי המועדון שאין בכוונתו לחתום על חוזה חדש כפי שעשה רק בקיץ האחרון ויעזוב אחרי כ-13 שנה – הוא עלה מריאל קסטייה וערך הופעת בכורה ב-2011 בימי ז'וזה מוריניו וכעת החליט שעליו לצאת לדרך חדשה, לקראת אולי הפרק האחרון בקריירה ככדורגלן.

נאצ'ו ושחקני ריאל מדריד חוגגים
יעזוב עם תואר משמעותי נוסף? נאצ'ו חוגג את העלייה לחצי גמר האלופות | רויטרס

ריאל מדריד בדרכה הבטוחה לאליפות ספרד ואולי גם לזכייה בליגת האלופות, כך שנאצ'ו צפוי להוסיף לרזומה שלו לפחות תואר משמעותי אחד נוסף אחרי שביותר מעשור זכה כבר בשלוש אליפויות, שני גביעים, חמש פעמים בליגת האלופות וכן בתארי סופר קאפ וגביע העולם למועדונים. הוא גם הגיע לסגל נבחרת ספרד בזכות יכולתו בריאל מדריד והיה שותף לזכייה בליגת האומות ב-2022/23.

לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, ריאל מדריד כבר סימנה מספר בלמים אפשריים לצירוף בקיץ הקרוב, ביניהם לני יורו בן ה-18 שבינואר פורסם כי פריז סן ז'רמן ניסתה לצרפו ונרתעה כשליל ביקשה עבורו 50 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי