"עולם אכזר": הנאצות הנוראיות שספג קאנסלו אחרי ההדחה מהאלופות

play
ז'ואאו קאנסלו, ברצלונה | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4 07:00

מגן ברצלונה חשף בריאיון את התגובות שנכתבו לו על התבוסה לפריז סן ז'רמן: "איחלו מוות לתינוקת שעוד לא נולדה לי"

(גודל טקסט)

ז'ואאו קאנסלו בהחלט יעדיף לשכוח את הופעתו נגד פריז סן ז'רמן בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, משחק בו היה אשם ישיר בשני שערים מתוך ארבעה שספגה ברצלונה בדרך להפסד 4:1, אבל מה שקרה לו בעקבות אותה תבוסה – גרוע הרבה יותר. בריאיון עם ESPN לקראת הקלאסיקו מחר (ראשון), המגן הפורטוגלי חשף שנשלחו איחולי מוות לו ולמשפחתו לאחר ההדחה מאירופה.

"אנשים אומרים כל מיני דברים. אלה תגובות באינסטגרם שמאחלות מוות לבתי שאפילו לא נולדה עדיין", סיפר קאנסלו. "הם לא היו אומרים לי את זה בפנים, כי אז הייתה לנו בעיה, אבל בתגובות הם כותבים מה שבא להם. הם תוקפים את זוגתי, את התינוקת שבדרך להיוולד לנו. זהו עולם אכזר וצריך לדעת לחיות בו. אני יודע איך, אבל פשוט לא יודע כבר מה לומר.

הפורטוגלי המשיך: "לאחל מוות לתינוקת זה רציני מאוד. אנשים לא חושבים על האדם מאחורי הכדורגלן שהם רואים בטלוויזיה. גם אנחנו בני אדם, אנחנו אותו הדבר. בקרו את היכולת שלי, אין לי בעיה. אבל אל תדברו על המשפחה שלי".

שחקן ברצלונה ז'ואאו קאנסלו מכשיל את שחקן פריז סן ז'רמן עוסמאן דמבלה
"אולי זו הייתה טעות ילדותית". ז'ואאו קאנסלו מבצע פנדל על עוסמאן דמבלה | אימג'בנק GettyImages, Xavier Laine

שחקנה של ברצלונה גם השיב לביקורת של בלם העבר והפרשן בהווה, ריו פרדיננד, שאמר על הופעתו של הפורטוגלי ביום שלישי האחרון כי הוא היה "טיפשי, נאיבי וכמו שחקן צעיר בפאניקה".

"פרדיננד היה שחקן גדול, אבל אני בטוח שגם הוא עשה טעויות. כמובן, זאת העבודה שלו וזכותו לומר מה שהוא חושב", אמר קאנסלו. "אני מקבל את זה, זו דעתו. אולי הפנדל שנתתי להם היה טעות ילדותית. אני מקבל את הביקורת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי