ריאל מדריד מהללת את ארדה גולר: "יש בו משהו מיוחד"

ילד הפלא פתח לראשונה בליגה, הצטיין וכבש את שער הניצחון מול סוסיאדד. אנצ'לוטי: "יהיה חשוב מאוד עבורנו בעתיד, אין ספק שהוא איתנו בעונה הבאה". הטורקי: "עובד קשה, גם מנטלית, ומחכה להזדמנות"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בדיוק כך חלם אדרה גולר שתיראה הופעת הבכורה שלו בהרכב ריאל מדריד בליגה. ילד הפלא הטורקי כבש את שער הניצחון ב-0:1 על ריאל סוסיאדד אמש (שישי), ואותת לקרלו אנצ'לוטי שמוטב לקחת אותו בחשבון כחלק חשוב מהרוטציה בעונה הבאה.

המאמן ואוהדי מוליכת הטבלה כבר עם הראש בחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן בשבוע הבא, אולם הקשר הטורקי המוכשר גנב את ההצגה וגם אנצ'לוטי עצמו הודה בסיום: "יש בו משהו מיוחד, יש לו יותר שערים מדקות. הוא יהיה שחקן חשוב מאוד עבורנו בעתיד, אין שום ספק שיישאר כאן בעונה הבאה. כולנו יודעים את היכולות העצומות שלו, הוא יכול היה לשחק קודם לכן, אבל הוא עדיין צעיר מאוד וזמנו יגיע. אהבתי את הגישה שלו, הוא נלחם על על כדור".

"הוא תמיד חושב על השער", נכתב ב"אס", "הוא סיפק יותר דריבלים ובעיטות מכל שחקן אחר בריאל ואין ספק שהיה המצטיין. זו לא היתה עונה קלה עם הפציעות, הבכורה שלו חיכתה עד ינואר, אבל ההתקדמות שלו מדהימה. יש קבוצות שרוצות אותו בהשאלה, אבל הוא יישאר".

גולר עצמו הצטנע בסיום ואמר: "אני רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה ולמאמן על האמון בי. אני עובד קשה, גם מנטלית, ומחכה בסבלנות".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ארדה גולר
משהו מיוחד. גולר חוגג עם החברים | רויטרס

במסיבת העיתונאים נשאל אנצ'לוטי האם לוקה מודריץ' יקבל דקות בשלישי ואמר: "הוא הוכיח, בעיקר במשחקים האחרונים, שהוא במצב פיזי נהדר. הוא בכושר מצוין וכמובן שיכול לתרום לנו. אני גאה מאוד בשחקנים המחליפים שפתחו, הם היו נפלאים. אנחנו קרובים לאליפות, אבל כרגע מתרכזים ביום שלישי – יש הזדמנות גדולה. באיירן קבוצה חזקה מאוד בעונה קשה, אבל זה יהיה מפגש שוויוני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי