התקדים של ריאל מדריד, הכוכב הבלתי נגמר והחלום של ויניסיוס

הסטטיסטיקה מלמדת שהבלאנקוס יעלו לגמר האלופות, במועדון היללו את קרוס ("שחקן-על"), הברזילאי מוכן: "זמן לערב קסום בברנבאו". רודריגו: "אנחנו מסוכנים יותר כשאנחנו בפיגור"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רבעי גמר ליגת האלופות הולידו שורה של דרמות בלתי נשכחות, ואם לשפוט לפי המשחק הראשון בחצי הגמר הערב (שלישי), נדמה שהאקשן רק הולך וגובר. באיירן מינכן וריאל מדריד נפרדו ב-2:2 קצבי ומלהיב באליאנץ ארנה, והכל פתוח לקראת הגומלין בברנבאו ביום רביעי הבא. ויניסיוס כבש ראשון מבישול מבריק של טוני קרוס (24), לירוי סאנה (53) והארי קיין (57, בפנדל) הפכו, לפני שהברזילאי איזן (83) בפנדל משלו וקבע משחק שמיני ברציפות ללא הפסד מול הבווארים.

החדשות הטובות עבור אלופת ספרד שבדרך: ריאל מדריד עלתה ב-23 מתוך 24 מפגשי הנוקאאוט באירופה שבהם סיימה בתיקו במשחק הראשון בחוץ. היחידה שהדיחה אותה היא ספרטק מוסקבה ברבע גמר גביע האלופות ב-1990/91 (0:0 במוסקבה, 1:3 לרוסים בברנבאו).

"טוני קרוס נתן לי מתנה, היה לי קל לכבוש את זה, הוא תמיד מקל עלי", אמר ויניסיוס, שנבחר לאיש המשחק. "כעת זה זמן לערב קסום בברנבאו. אני שמח מהרמה שלנו. צריך להשתפר, אבל אם נמשיך ככה, נשיג הצלחות. חשוב לא להפסיד במשחקים כאלה, זו הסיבה שאנחנו כאן, יהיה מאוד קשה, אבל גם הקהל שלנו ייתן הכל כדי להגיע לגמר".

בכך נמשך גם הרצף המדהים של אורליאן טשואמני – בכל 30 המשחקים שפתח במדי ריאל מדריד, הבלאנקוס לא הפסידו. "היה עדיף אם היינו יוזמים יותר ולא רק מגיבים לבאיירן, אבל ברור לנו שתמיד אפשר לחזור עם השחקנים הללו", אמר הצרפתי.

קרלו אנצ'לוטי הילל בסיום את טוני קרוס ואמר: "אין לי מילים כדי לתאר אותו. הוא שחקן-על, הוא כל כך חשוב לנו עם הטיימינג שלו, המסירות שלו. המסירה שלו אולי לא היתה מתאימה לכל שחקן, עם התנועה של ויניסיוס זה היה חכם, פשוט נפלא". על ג'וד בלינגהאם אמר: "הוא לא היה בשיאו, אבל זה נכון גם ליתר הקבוצה. היו לו התכווצויות, אז הורדתי אותו לספסל".

רודריגו הוסיף ואמר: "אנחנו כבר רגילים לזה – כשאנחנו בפיגור, אנחנו יותר מסוכנים. אנחנו חוזרים הביתה והכל פתוח". גם שחקן הכנף שיבח את קרוס ואמר: "איזו מסירה גדולה שלו. כמובן שאנחנו רוצים שהוא ימשיך – לא רק עונה אחת אלא הרבה שנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי