טיבו קורטואה עשוי לפתוח בגומלין של ריאל מדריד מול באיירן מינכן

play
נתראה בקרוב? קורטואה | GettyImages, Alex Pantling
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

בספרד טוענים: השוער שלא שיחק ולו דקה אחת העונה בשל הפציעות הקשות מרשים באימונים ובמועדון סומכים עליו. ראול מועמד לאוניון ברלין והמבורג

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בימים האחרונים שב טיבו קורטואה לאימונים מלאים בריאל מדריד, ולא מן הנמנע שבקרוב נראה אותו שוב על הדשא – לא סתם במשחק לפרוטוקול בלבד, כי אם ברגעי האמת שעוד נותרו לבלאנקוס העונה. לפי התקשורת הספרדית, "ריאל מדריד שוקלת לשלב אותו במשחקים הגדולים שנותרו. בחדר ההלבשה רואים שהוא מוכן, משתפר מיום ליום והצוות המקצועי סומך עליו. החשיבות שלו לריאל מדריד עליונה, ולכן יש פיתוי להחזירו להרכב".

כזכור, הבלגי שב שב לאימונים במרץ לאחר פציעה קשה ברצועה הצלבת, אך מיד נפצע במניסקוס בברך השנייה והושבת שוב, כך שאין לו ולו דקת משחק אחת העונה. כעת לא מן הנמנע שהוא יפתח בגומלין של חצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן ביום רביעי הבא.

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה
נתראה בקרוב? קורטואה | GettyImages, Alex Pantling

מי שצפוי לעזוב את המועדון בקיץ הוא ראול. שחקן העבר האגדי לא ימשיך בקבוצת המילואים של הבלאנקוס וככל הנראה ישוב לכדורגל הגרמני. לפי "אס", "ההצעות זורמות" ושתי הבולטות בהן הגיעו מאוניון ברלין והמבורג, שמקווה להעפיל לבונדסליגה מליגת המשנה (כרגע מדורגת רביעית).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי