זו רק ההתחלה: "ריאל מדריד החדשה תיבנה כדי לפרק את אירופה"

play
קיליאן אמבפה, אנדריק, ויניסיוס, רודריגו | צילום מסך, אילוסטרציה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

אמבפה? "רק מחכים להודעה". אנדריק? "יגיע לסיטואציה הכי טובה שאפשר". קרוס? "כאן כדי להישאר". הבלאנקוס שייטו לאליפות למרות "שיא עולם בפציעות", ומקצה השיפורים שצפוי לקראת העונה הבאה אמור להפוך אותם למפלצת של ממש. לקראת הקיץ המרגש שבפתח

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעיצומה של מכת הפציעות שפקדה את ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי המתוסכל הפטיר בתסכול: "נראה לי ששברנו את שיא העולם בפציעות העונה". מספר חודשים עברו, ועל אף הקשיים והתלאות, הבלאנקוס ניצבים כפסע מזכייה בדאבל יוצא דופן. אל הזכייה אמש (שבת) באליפות ספרד מצטרף חצי גמר ליגת האלופות, שגם בו המדרידאים נמצאים בעמדת זינוק מצוינת ללכת עד הסוף.

אבל בריאל כמו בריאל, לא מוכנים לקפוא על השמרים ולפי פבריציו רומאנו מתכוננים ל"קיץ מרגש". זה מתחיל כמובן עם קיליאן אמבפה, השם שמלווה את הבלאנקוס כמעט מדי קיץ בשנים האחרונות, אבל כעת אמור סוף סוף לעשות את המעבר המיוחל. לפי רומאנו, "הכל כבר כמעט סגור, חוץ מהניירת. רק מחכים להודעה" בכל הנוגע למעבר של אמבפה לריאל, שצפוי לשדרג עוד יותר את ההתקפה הקטלנית ממילא בראשות ויניסיוס ורודריגו.

ג'וד בלינגהאם, שהפך העונה לסקורר לעת מצוא, יוכל לקחת צעד אחורה בכל מה שקשור לכיבוש שערים ולהתמקד בשאר האספקטים בהם הוא מצטיין. גם בואו של אנדריק יעלה את סף ההתלהבות והריגוש מריאל החדשה. ב"מארקה" משוכנעים שכישרון העל הברזילאי, רק בן 17 להזכירכם, יגיע למדריד ב"סיטואציה אידיאלית".

"אי אפשר לחשוב על סיטואציה נכונה יותר עבור שחקן בגילו ובמעמדו. הוא לא יגיע לריאל על תקן מושיע, אלא יחבור למספר רב של שחקנים בכירים בסגל, ויוכל ללמוד מהם ולהתפתח בקצב הנכון", כתבו, "לצד אמבפה, ויניסיוס ורודריגו, תהיו לו את כל התמיכה שבעולם".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן
הכל כבר מוכן. אמבפה | GettyImages
אנדריק שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער
אנדריק שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער | רויטרס

טוני קרוס שחווה העונה פריחה מחודשת, עדיין מתלבט אם להמשיך אולם לפי כל האינדיקציות האחרונות, יישאר בריאל ויחתום על חוזה חדש. "טוני כאן כדי להישאר", כתבו ב"אס".

שחקן רכש שנמצא בסימן שאלה הוא אלפונסו דיוויס. הקנדי נחוש לעזוב את באיירן ולעבור למדריד, אולם לפי שעה ישנם פערים גם בין השחקן לבין ריאל, ויתכן שמעברו לא יתממש. על פי דיווח ב"מארקה", המגן השמאלי הנוכחי פרלאן מנדי אמור להמשיך ולחתום על חוזה חדש, אחרי ש"הפך את עצמו לקונצנזוס" בריאל.

כך או אחרת, כולם מסכימים: עם או בלי דיוויס, כל עוד הקיץ של ריאל יתפתח כמצופה ואמבפה יצטרף, זו תהיה הקבוצה הנוצצת ביבשת.

"לצרף שחקנים כמו אמבפה ואנדריק לקאדר שממילא מלא בשחקנים מהטופ העולמי, עם וותיקים איכותיים וצעירים מבטיחים – זה לא פחות מנוקאאוט", כתבו בספרד. "הקבוצה במצב פיננסי טוב. האצטדיון החדש פנטסטי. נראה שמה שראינו העונה זו רק ההתחלה. ריאל מדריד עומדת להיבנות כדי לפרק לא רק את ספרד, אלא את אירופה כולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי