אשתו של קורטואה התרגשה: "כל אחד היה מוותר. ממה אתה עשוי?!"

מישל גרציג התמוגגה מהקאמבק של שוער ריאל מדריד: "מעולם לא ראיתי מישהו כל כך חזק מנטלית. אתה חזק ונחוש בטירוף"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

טיבו קורטואה חזר לעמוד בשערה של ריאל מדריד אתמול (שבת) אחרי היעדרות ארוכה, בשל פציעות קשות ומתסכלות שגרמו לו להחמיץ עונה שלמה למעשה. אשתו מישל גרציג, הדוגמנית הישראלית, הקדישה לו פוסט מרגש באינסטגרם לכבוד הרגע המיוחל.

"הגיע הזמן להיות קצת רגשניים כאן", כתבה גרציג. "בוא נשים בצד לשנייה את המשחק המדהים ששיחקת וההצלות החשובות והבלתי נתפסות שסיפקת אתמול. בוא נדבר עליך אהובי. על הלוחם הנחוש והחזק בטירוף שאתה.

לפני תשעה חודשים נפצעת, פציעה ששברה את לבבות כל האנשים שאוהבים ומעריכים אותך בעולם הזה. וגם את הלב שלך, כי כדורגל וריאל מדריד עבורך הם הרבה יותר מעבודה. אבל אתה? במקום לתת לזה לשבור אותך, ניצלת את זה כדי להשתפר אפילו יותר. ראיתי אותך עובד מדי יום, ללא הפסקה, כל כך קשה. מזמן את הקאמבק שלך".

אשתו של קורטואה הוסיפה: "ימים לבד, הרחק מהקבוצה שלך, בלי להיות מסוגל לבעוט בכדור, ובהתחלה אפילו לא ללכת! מעולם לא ראיתי מישהו כל כך חזק מנטלית. כמעט חזרת, אבל אז עוד פציעה. עוד ניתוח. שוב קביים, שוב רחוק מהקבוצה. אני זוכרת את הרגע שהתקשרת אליי עם הבשורה הנוראית. הייתי בחודש התשיעי להיריון, לקחתי את האוטו, נסעתי לוולדבבאס ומשם לבית החולים. כל אדם אחר היה מוותר, אבל אתה? אתה לא ויתרת. בן אדם, ממה אתה עשוי?!.

בקיצור, חזרת. לא הייתי יכולה להיות יותר גאה בך. אתה מלמד את כולנו כוח ואמביציה אמיתית מהם. לראות אותך שוב על המגרש, בשער, בדיוק במקום אליו אתה שייך. ואתמול הוכחת את זה לעולם – פעם נוספת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי