תמורת סכום עתק: ברצלונה תחזיר את "המטרה העיקרית" שלה הקיץ?

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שצ'אבי סימונס "מוכן לעשות את שלו כדי להגשים את חלום הילדות" ולשוב למועדון נעוריו. המכשול, הדרישות של פריז סן ז'רמן. וגם, השניים הנוספים שלאפורטה סימן

(גודל טקסט)

בקיץ 2019 עזב צ'אבי סימונס את האקדמיה של ברצלונה בחינם על מנת להצטרף לזו של פריז סן ז'רמן, במטרה לקבל את ההזדמנות לה ציפה בבירת צרפת. זה לא עבד בדיוק להולנדי בן ה-21 שזכה רק 11 פעמים ללבוש את חולצת הקבוצה הבוגרת ויצא להשאלות בפ.ס.וו איינדהובן ור.ב. לייפציג. כעת, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה שמה את סימונס כ"מטרה העיקרית שלה הקיץ יחד עם דני אולמו וניקו וויליאמס".

למועדון הספרדי קשיים כלכליים שגרמו לו להוציא מעט כסף בחלונות ההעברות האחרונים, עם ניסיון בעיקר למכור ולהשיג שחקנים בסכומים נמוכים או בחינם. לפי הדיווח ב"מונדו", גם ההולנדי רוצה בעצמו לחזור לברצלונה, שם שמר על קשר עם חברים רבים מהאקדמיה והוא יהיה "מוכן לעשות את שלו כדי להגשים את החלום הילדות בקבוצה הבוגרת של ברצלונה".

חואן לאפורטה צפוי להיפגש עם נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, על מנת לדון באפשרות לעסקה, אחרי עסקאות רבות בין שתי הקבוצות בשנים האחרונות, כשהקושי העיקרי כאמור, צפוי להיות סכום ההעברה אותו דורשים בצרפת – 100 מיליון יורו. בברצלונה ינסו למכור בקיץ כמה שיותר שחקנים ולדרוש הפחתה במשכורת משחקני מפתח כמו רוברט לבנדובסקי ופרנקי דה יונג על מנת לממן לפחות את הגעתו של סימונס, שינסה גם הוא לגשר את העסקה ולשוב לספרד.

צ'אבי סימונס ר.ב. לייפציג
התאכזבו במדריד, יתאוששו בליגה? סימונס | אימג'בנק GettyImages

חוזהו של סימונס בפ.ס.ז' מסתיים ב-2027, כשבכל המסגרות הוא ערך 42 הופעות, בהן כבש 9 שערים והוסיף עוד 15 בישולים כאחד השחקנים המצטיינים של ר.ב. לייפציג, שם יסיים את ההשאלה השנייה שלו בחודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי