כוכב ריאל בספק לגמר האלופות, פגישות גורליות עם קרוס ומודריץ'

טשואמני סובל משבר מאמץ, פציעה דומה השביתה אותו ל-47 יום מוקדם יותר העונה. הנשיא מנסה להשאיר את צמד הקשרים הוותיקים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הוכיחה בפעם המי יודע כמה אמש (רביעי) שהיא הווינרית הגדולה של הכדורגל העולמי, אבל לא הכל ורוד אחרי ההעפלה המתוקה לגמר ליגת האלופות. אורליאן טשואמני נפצע בדקה ה-70 והוחלף בבן ארצו אדוארדו קמאבינגה, וכעת מתברר שהוא סובל משבר מאמץ.

הבלאנקוס לא הודיעו את תקופת ההיעדרות המדויקת של אחד מהשחקנים החשובים ביותר במערך של קרלו אנצ'לוטי, אך לפי "אס", קיים סיכוי מסוים שיחמיץ את הגמר הגדול מול בורוסיה דורטמונד ב-1 ביוני. מקור המקורב למועדון צוטט ב"אתלטיק" והעריך כי הסיכויים שישותף במשחק הגדול ביותר של העונה עומדים על "20%".

מדובר בפציעה דומה לזו ממנה סבל במהלך אוקטובר שעבר, אז נעדר 47 יום מהמגרשים. טשואמני מילא העונה שלל תפקידים במערך של אנצ'לוטי, לאור הפציעות הרבות, ושיחק בין היתר גם בחוליית הקישור וגם בחוליית ההגנה. הוא שותף העונה ב-38 משחקים, למרות שהחסיר 11 כאלה בשל הפעם שעברה שסבל משבר מאמץ.

ג'מאל מוסיאלה שחקן באיירן מינכן מול אורליאן טשואמני שחקן ריאל מדריד
ריאל זקוקה לו. טשואמני מול מוסיאלה, אמש | אימג'בנק GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

בספרד מדווחים הערב שפלורנטינו פרס מתכנן להיפגש באופן מיידיע ם שני הקשרים הוותיקים שלו טוני קרוס ולוקה מודריץ', שיהפכו שחקנים חופשיים בקיץ. הנשיא רוצה להציע לשניהם חוזה חדש ולהשאירם במועדון לכל הפחות לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי