ריאל הכחישה ואנצ'לוטי התיישר: "לא הובנתי נכון"

play
מגיע לו. דון קרלו | רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024 02:25

המאמן טען בריאיון כי קבוצתו לא תופיע לגביע העולם למועדונים ב-2025, אבל המועדון פרסם הודעה רשמית מנוגדת וגרם לאנצ'לוטי לחזור בו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאיון שהעניק לכלי התקשורת האיטלקי "איל ג'ורנלה" ופורסם הבוקר (שני), קרלו אנצ'לוטי אישר את הדיווח מהשבוע שעבר בספרד, לפיו ריאל מדריד מתנגדת להשתתף בגביע העולם למועדונים של פיפ"א שמתוכנן להתקיים בחודשים יוני ויולי ב-2025.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

אלופת אירופה חוששת מעומס ש"יהרוג את השחקנים", כך נכתב באתר "Relevo", לנוכח העובדה שהבלאנקוס עשויים לקיים 72 משחקים בעונה הבאה בגלל המפעל הבינלאומי החדש, בו ייכללו 32 קבוצות, כולל 12 המדורגות הבכירות באירופה.

אלא שאזהרה מצד אנצ'לוטי בריאיון נגעה בכלל בנושא הכספי: "שחקנים ומועדונים לא ישתתפו בטורניר הזה, פיפ"א יכולה לשכוח מזה. משחק בודד של ריאל מדריד שווה 20 מיליון יורו ופיפ"א רוצה לשלם לנו את הסכום הזה לטורניר שלם. כמונו, הרבה מועדונים ידחו את ההזמנה".

למרות דבריו של המאמן הכי מעוטר בתולדות ליגת האלופות, מקורות אחרים באירופה דיווחו על תגמול של 50 מיליון יורו לכל קבוצה עבור השתתפותה במפעל המדובר.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד, גמר ליגת האלופות 2024
מסר ברור לפיפ"א. קרלו אנצ'לוטי | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

יש לציין כי ריאל מדריד כן מתכוונת להתייצב לגביע הבין-יבשתי בחודש דצמבר הקרוב. בעקבות הריאיון של אנצ'לוטי אף פרסמה אלופת אירופה הודעת הכחשה רשמית ובה נכתב: "בשום שלב לא עמדה בספק שאלת השתתפות המועדון בפורמט החדש של גביע העולם לקבוצות. נתחרה בתחרות כמתוכנן ובהתרגשות רבה כדי לגרום למיליוני אוהדינו ברחבי העולם לחלום על תואר חדש".

אנצ'לוטי טען לאחר מכן כי לא הובן כראוי והבהיר: "דבריי לא פורשו כפי שהתכוונתי. זה הכי רחוק מהרצון שלי. זו הזדמנות מצוינת להמשיך להילחם על תארים עם ריאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי