ריאל חוששת: נהפוך לקורבן של הטורנירים היבשתיים

play
שחקני ריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם, פרלאן מנדי | רויטרס
צפו: צ'אבי סימונס כבש שער בכורה, הולנד הרשימה עם 0:4 חלק על איסלנד 02:49

לאלופת אירופה 18 שחקנים ביורו ובקופה אמריקה, מה שצפוי להקשות על הכנותיה לעונה הבאה ולהביא שחקנים לעומס ועייפות שיצריכו מנוחה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

במדריד כבר פיזרו את הקונפטי אחרי הזכייה ה-15 בתולדות ריאל מדריד בליגת האלופות, אבל הבלאנקוס יתחילו כבר בקרוב את ההכנות לעונה הבאה, זאת בזמן שרבים מהשחקנים משתתפים בטורנירים היבשתיים מהגדולים בעולם: היורו והקופה אמריקה.

לריאל לא פחות מ-18 (!) שחקנים שייטלו חלק בטורנירי הקיץ, כאשר ביורו אמורים לקחת חלק אנדריי לונין, דני קרבחאל, נאצ'ו, אנטוניו רודיגר, פרלאן מנדי, ג'וד בלינגהאם, טוני קרוס, לוקה מודריץ', אדוארדו קמאבינגה, אורליאן טשואמני, ארדה גולר, חוסלו וקיליאן אמבפה. בקופה אמריקה מדובר על אדר מיליטאו, פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ג'וניור, רודריגו ואנדריק.

בעוד שחלק מהשחקנים, כמו אנדריק ואמבפה, יהיו בוודאות בריאל בשנה הבאה, ישנם כמה שחקנים מהרשימה שחזרתם לריאל לא בטוחה לגמרי, כמו נאצ'ו וחוסלו. למודריץ' אמנם אין עוד הסכם, אבל הוא צפוי להישאר כמעט בוודאות מוחלטת.

שחקן נבחרת אנגליה, ג'וד בלינגהאם מול שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה
שחקן נבחרת אנגליה, ג'וד בלינגהאם מול שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה | רויטרס

לריאל אמורה להיווצר סיטואציה בעייתית, שכן חלק מהנבחרות בהן ישחקו שחקניה, צפויות להגיע לשלבים מאוחרים של הטורניר שיתקיימו באמצע יולי, וההכנות של המדרידאים אמורות להתחיל ב-15 ביולי, כך שלשחקנים אלה לא תהיה מנוחה מספקת והם עשויים להגיע שחוקים ומועדים לפציעות לעונה הבאה.

כבר בסוף יולי אלופת אירופה אמורה צאת למסע של משחקי ידידות בארה"ב נגד מילאן (31 ביולי), ברצלונה (3 באוגוסט) וצ'לסי (6 באוגוסט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי