עדיין לא זה: אתלטיקו מדריד סיימה ב-2:2 מאכזב עם ויאריאל

play
אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד | GettyImages
אירועי היום בספורט, 19.8 05:31

הקולצ'ונרוס שביצעו רכש מאסיבי הקיץ יצאו עם נקודה ממחזור הפתיחה. דנג'ומה וקוקה (עצמי) כבשו לצוללת הצהובה, יורנטה וסורלות לקבוצה של סימאונה

(גודל טקסט)

הקיץ שעבר על אתלטיקו מדריד הנחית לא מעט שמות נוצצים לצד כמה חיזוקים מרשימים בדמותם של חוליאן אלברס, אלכסנדר סרולות ורובין לה נורמן. כשגם קונור גלאגר בדרך לקבוצה של צ'ולו סימאונה, הציפיות במדריד הן להיאבק מול היריבה העירונית וברצלונה על תואר האליפות, אבל הערב (שני) אתלטיקו פתחה את העונה עם 2:2 סוער אצל ויאריאל שהעלה לא מעט שאלות.

מבול השערים החל בדקה ה-18 כשארנאוט דנג'ומה העלה את הצוללת הצהובה ליתרון מפתיע, אבל השוויון הגיע כעבור שתי דקות כשמרכוס יורנטה כבש בביעטה אדירה לפינה הקרובה. היתרון חזר לויאריאל בדקה ה-37 כשקוקה, קפטן הקולצ'ונרוס, כבש שער עצמי אומלל. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע הרגע של סורלות עם שערו הראשון במדי אתלטיקו, דווקא נגד האקסית, כשהחלוץ הנורבגי נגח את השוויון בירידה למחצית.

אלברס שהגיע ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-95 מיליון יורו עם בונוסים עלה מהספסל במקום אנטואן גרימן רק בדקה ה-78, אבל גם הארגנטינאי לא הצליח לסייע לאורחת שסיימה את העונה עם נקודה אחת בלבד, בדיוק כפי שעשתה יריבתה העירונית.

אלכסנדר סורלות אתלטיקו מדריד
כבש מול האקסית. סורלות | אימג'בנק GettyImages

במשחק נוסף שנערך הערב, ויאדוליד גברה 0:1 על אספניול משער בדקה ה-23 של ראול מורו.

עוד באותו נושא: אתלטיקו מדריד, ויאריאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי