ניקו וויליאמס הסביר: זו הסיבה שבחרתי להישאר בבילבאו

הספרדי הכי מבוקש בחלון, בו חשקה בעיקר ברצלונה, התייחס לכך לראשונה: "היו הצעות, אבל התרגשתי לשחק באירופה עם אתלטיק"

(גודל טקסט)

ניקו וויליאמס היה ככל הנראה השחקן הכי מדובר בספרד בקיץ האחרון. אחרי שכיכב במדי נבחרת ספרד בדרך לזכייה ביורו, ברצלונה הצהירה בגלוי על רצונה להחתימו וגם מליגות אחרות הוא זכה לביקוש, מה שמיקד אליו את הפוקוס בכלי התקשורת על בסיס יומיומי. בסופו של דבר שחקן הכנף בן ה-22 החליט להישאר באתלטיק בילבאו, הקבוצה היחידה בה שיחק עד כה בקריירה, ואמש (שבת) אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד הוא הסביר במפורש את הסיבות לכך.

"זה טוב שהשם שלך ביומן של מועדונים גדולים, אבל תמיד ידעתי שאני רוצה להיות כאן. הרגש לאתלטיק שונה ממה שחווים במועדונים אחרים. אני מאוד רוצה להצליח כאן", אמר וויליאמס. "הלב שלי שייך לאתלטיק, היא תמיד הייתה מעל הכל – והוכחתי את זה. היו לי הצעות לעשות דברים שאולי שחקן אחר היה עושה, אבל החלטתי להמשיך כאן עוד שנה".

הכוכב הצעיר המשיך: "זו החלטה שקיבלתי יחד עם המשפחה שלי. לא הכל זה כדורגל, צריך גם לקחת בחשבון איך יהיה למשפחה. כבר הראיתי שאני מאושר כאן".

שחקן אתלטיק בילבאו ניקו וויליאמס ליד מרקוס יורנטה, אתלטיקו מדריד
הלך עם הלב. וויליאמס אמש | אימג'בנק GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

וויליאמס שחתום בבילבאו עד 2027, לא סגר את הדלת למעבר בתום העונה הזו: "הסוכן שלי מטפל בדברים האלה. אנחנו נשחק השנה באירופה, אני מתרגש לעשות את זה במדי אתלטיק ולכן רציתי להישאר. ניהנה מזה וננסה לזכות בתואר כדי להביא את אתלטיק כמה שיותר גבוה. אחר כך נראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי