החוקים – בלי ליאו מסי: ססק פברגאס בחר את ארבעת השחקנים הגדולים ביותר

play
ססק פברגאס חוגג במדי ברצלונה | רויטרס
צפו: קומו כבשה שער ראשון בסרייה A אחרי 21 שנה וסחטה 1:1 בקליארי 02:04

שחקן העבר ומאמן קומו התבקש לקבוע מי הם השוער, הבלם, הקשר והחלוץ הטובים ביותר ששיתפו איתו פעולה לאורך הקריירה העשירה שלו - ולא הורשה לבחור את הארגנטינאי ששיתף איתו פעולה בברצלונה

(גודל טקסט)

שחקן העבר ואיש התקשורת גארי ליניקר ביקש מססק פברגאס לבחור את השוער, שחקן ההגנה, הקשר והחלוץ הכי טובים שהוא שיחק איתם לאורך הקריירה המפוארת שלו. הספרדי, שפרש ממשחק פעיל לפני כשנה ומשמש כיום כמאמן קומו האיטלקית, טען ש"זה די קל", אך ליניקר הקשה עליו: "אני רוצה שתשאיר את ליאו מסי בחוץ, אחרת אתה תבחר אותו בכל ארבע העמדות".

פברגאס צחק, נענתה לאתגר ובחר את איקר קסיאס בין הקורות, קרלס פויול במרכז ההגנה, אנדרס אינייסטה במרכז המגרש ("לא ראיתי קשר יותר טוב ממנו") והציב בהתקפה את תיירי הנרי.  

ססק פברגאס וליאו מסי | AOP.Press/Corbis via Getty Images

כידוע, פברגאס הגיע לקומו בעונת 2022/23 ממונאקו. הוא שיחק בקבוצה עונה אחת ואחריה פרש והשתלב בצוות האימון. אחרי כמה חודשים מונה לאמן הראשי והצעיד את הקבוצה לסרייה A. למרות התחזקות הקבוצה עם שחקנים מוכרים כמו רפאל וראן, שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, וסרג'י רוברטו, קפטן ברצלונה לשעבר, קומו חווה פתיחת עונה מורכבת ונמצאת כיום במקום ה-19 לאחר שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו, כשמחר (שני) היא תתארח אצל אטאלנטה.

לאחרונה דווח באיטליה כי פברגאס עלול להיזרק לרחוב עקב אי תשלום שכר דירה. על פי הפרסום, הספרדי צבר חוב של מעל ל-30 אלף יורו וכי המשטרה עלולה לפנות אותו אם העניין לא יוסדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי