דורכות במקום: 2:2 קצבי בין ויאריאל לסביליה

יוסף א-נאסירי, מוי גומס
יוסף א-נאסירי, מוי גומס | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

שתי הקבוצות חיפשו ניצחון (האנדלוסים כדי להתבסס בטופ 4, הצוללת הצהובה כדי להיכנס אליו), אך נפרדו בתיקו בתום משחק מהנה. אלקאסר וטורס כבשו למארחת, אסקודרו ומוניר איזנו פעמיים. 0:0 בין לגאנס לגרנאדה

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בספרד יצא הערב (שני) לדרך עם מפגש סופר-מסקרן בצמרת, בסיומו ויאריאל וסביליה סיימו ב-2:2 קצבי. האנדלוסים נותרו במקום השלישי, אך עלולים לרדת לרביעי אם אתלטיקו מדריד תנצח מחר את לבאנטה. "הצוללת הצהובה" קיוותה להשיג ניצחון ולעלות למקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, אך נותרה במקום השישי ועלולה לרדת עד לשמיני בהתאם לתוצאות משחקיהם של ריאל סוסיאדד ו-ולנסיה. במשחק הנוסף של הערב, לגאנס סיימה ב-0:0 ביתי נגד גרנאדה ועדיין שקועה מתחת לקו האדום.

ויאריאל – סביליה 2:2
האורחת מסביליה הגיעה למפגש בוויאריאל לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות ופער מהדולקות אחריה שהולך וקטן ממחזור למחזור. עבור האנדלוסים המשחק הערב באצטדיון "לה קרמיקה" היווה הזדמנות פז להגדיל את הפער ביניהן לשמונה נקודות הפרש ובכך להשלים צעד משמעותי נוסף לעבר הבטחת מקום בטופ 4, אך היא סיימה בתיקו שלישי ברציפות. מנגד, המארחת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

פאקו אלקאסר, שהגיע בסוף חודש ינואר מדורטמונד, כבש את שערו השלישי העונה ב"לה ליגה" בדקה ה-18 של המפגש, אחרי שהיה הראשון להגיע לכדור חוזר מהדיפה טובה של תומאש ואצליק, על אף שהייתה למרכז הרחבה וסידרה לחלוץ שער קל. סביליה הצליחה למצוא את הרשת בדקה ה-39, אז סרחיו אסקודרו הניף את רגל שמאל ובבעיטה אלכסונית וחדה לפינה הרחוקה מצא את הרשת, אולם המילה האחרונה במחצית הראשונה הייתה של פאו טורס, שבדקה ה-45 עלה גבוה מעל כולם לקרן של סנטי קסורלה וקבע 1:2 בהפסקה.

אלקאסר חוגג (Alex Caparros/Getty Images)

דקה אחרי שז'ולן לופטגי ביצע את החילוף הרביעי שלו במשחק, גם נרשם ה-2:2 – חסוס נבאס חתך מאגף ימין לכיוון הרחבה, הרים בשמאל ומוניר אל חדאדי, שעלה למגרש רק בפתיחת המחצית השנייה, בעט מהאוויר ופגש גם הוא את הפינה הרחוקה כדי לקבוע חלוקת נקודות בסיום משחק מהנה למדי.

מוניר חוגג עם שחקני סביליה (Alex Caparros/Getty Images)

לגאנס – גרנאדה 0:0
כשהיא שקועה עמוק בקו האדום, לגאנס אירחה הערב את גרנאדה במדריד, כשהיא יודעת שהיא חייבת את כל שלוש הנקודות על מנת לברוח מאספניול האחרונה, שהצליחה לצמצם את הפער עד כדי שוויון נקודות בין הקבוצות. ה"מלפפונים" לא השכילו לנצח מאז החזרה מפגרת הקורונה, וגם הערב הם לא רשמו משחק טוב. האורחת של דייגו מרטינס נמצאת במקום התשיעי בטבלה, כשהיא עדיין יכולה לפנטז על כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. בדקה ה-65 נרשם הרגע הדרמטי ביותר במשחק, כאשר מיגל גררו של לגאנס החטיא מהנקודה הלבנה, במה שיכול היה להיות שער הניצחון של קבוצתו, שהייתה דומיננטית יותר במשחק, אך לבסוף יצאה עם נקודה אחת בלבד אשר השאירה אותה במקום ה-19 בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי