ראמוס עקץ את פיקה: "כשלא היינו בפסגה, לא דיברו כל כך הרבה"

סרחיו ראמוס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אחרי ה-0:2 על מאיורקה, קפטן ריאל ענה לביקורות יריבו על השיפוט, בספרד היללו אותו על השער בבעיטה חופשית וגם את זידאן, על הניהול הטקטי: "העיקר שהוא 'רק מסדר את השחקנים בשורות'". בברצלונה התלוננו על ה-VAR

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עמדה אמש (רביעי) בלחץ ועשתה את המוטל עליה, עם ניצחון ביתי 0:2 על מאיורקה שהחזיר אותה לפסגת הטבלה בליגה הספרדית, שבעה מחזורים לסיום העונה. רוב הפרחים הלכו לקפטן סרחיו ראמוס, שכבש את השער השני במשחק בכדור חופשי נהדר והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה, כמות שלא הושגה על ידי שחקן הגנה בליגה הספרדית מאז שאסקיאל גראיי הבקיע תשע פעמים במדי ראסינג סנטאנדר, בעונת 2006/07.

בטור דעה ב"מארקה" הדגישו כי הבלם היה במשחק לא טוב, לא דייק בהרבה מהלכים והצטרף להתקפה בביטחון מוגזם כשקבוצתו הובילה ביתרון מינימלי בלבד, אך "למי יש אומץ להתווכח עם המבקיע השני בטיבו בקבוצה והמנהיג הרוחני של ריאל מדריד?", שאלו בעקבות הנחישות של ראמוס בגישתו אל הבעיטה החופשית שהסתיימה בגול ענק. "זהו סרחיו ראמוס, בגיל 34 כלום לא ישנה אותו ואוי למי שינסה. הוא זה שיבעט ואין על זה ויכוח, גם אם יש בועטים טובים יותר. יש לו עודף ביטחון, אבל גם עודף איכות. תשאלו את ריינה, שבקושי הספיק לראות את הכדור נכנס בשער", היללו בספרד את הקפטן, שסיפק שלושה שערים בארבעת המשחקים מאז הפגרה.

ראמוס עצמו בחר לענות לג'רארד פיקה, שביקר לאחרונה את החלטות השופטים בליגה: "הרעש נורמלי והוא נוצר כי אנחנו בפסגה, לפני כן לא דיברו כל כך הרבה. לא חושב שההחלטות מגיעות מהבית, אני מבין שאנחנו צריכים להודות לשופטים על זה שאנחנו במקום הראשון. שאף אחד לא ימציא תסריטים", רמז הבלם לעמיתו לשעבר בנבחרת.

בתקשורת המקומית היללו גם את זינדין זידאן על הניהול הטקטי במשחק: "העיקר שאמרו שהוא רק מסדר את השחקנים בשורות", עקצו את המבקרים ורוממו את המאמן, "הוא לא רק זכה בשלושה גביעי אירופה, אלא גם מחזיק בארסנל שהולך ומתרחב בשינויי שיטה, רעיונות והפתעות בחיפוש המתמיד אחר ההתפתחות. מה עוד אפשר לבקש? הוא זכה בסופרקופה ומוליך את הליגה עם 90% מהסגל שטבע בים אשתקד".

שחקן נוסף שזכה לשבחים היה ויניסיוס. בספרד הדגישו את המהפך שעבר הברזילאי במהלך העונה: הסיומת שלו השתפרה, הוא חזק יותר פיזית בזכות העבודה הקשה מאוד שלו במהלך פגרת הקורונה, הרבה יותר מחויב הגנתית ולכן הרוויח את הקרדיט מזידאן, שמעניק לו יותר הזדמנויות בהרכב.

ניהול טקטי מבריק | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

וכרגיל – אם במדריד חוגגים, בברצלונה מתייסרים. בכותרת העיתון הקטלוני "ספורט" נכתב הבוקר: "מדריד שוב קיבלה עזרה מהשופטים כדי לנצח את מאיורקה!". המקרה שעורר את הטענות התרחש בגול הראשון של הבלאנקוס, אותו הבקיע ויניסיוס לאחר ששניות ספורות לפני כן, נראה היה שדני קרבאחל ביצע עבירה על שחקן יריב. איש המשרוקית חשב אחרת, כך גם עוזריו בצוות ה-VAR והשאר היסטוריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי