אביו של פאטי הגיב להתעניינות ממנצ'סטר יונייטד

אנסו פאטי | David Ramos/Getty Images

על אף השמועות על מעבר לפרמיירליג, בורי פאטי הבהיר בראיון: "כל שחקן שעוזב את ברצלונה מהר מאוד רוצה לחזור. אנחנו מרגישים נהדר כאן". המנהל המקצועי: "לא נמכור שחקן מהאקדמיה בשביל כסף"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חלון ההעברות באירופה מתקרב בצעדי הענק, ונראה כי בורסת השמות תהיה גדולה מאוד בקיץ הקרוב. לפי דיווחי עבר, כוכבה הצעיר של ברצלונה אנסו פאטי כבר משך את תשומת ליבם של מספר מועדונים גדולים בעולם, לרבות מנצ'סטר יונייטד, אך אביו של השחקן דאג להרגיע את האוהדים בקטאלוניה.

בראיון לתקשורת הספרדית, בורי פאטי הבהיר: "תמיד שמחתי שאנסו נמצא בברצלונה. אני לא יודע דבר על מעבר למנצ'סטר יונייטד. אני והבן שלי מרגישים נהדר בבארסה. כל שחקן שעוזב את המועדון הזה מהר מאוד רוצה לחזור. ליאו מסי הוא האבא של כל השחקנים בסגל, אם אתה לצידו, אתה צריך להיות מאושר ולהודות לאל".

מלבד פאטי האב, גם שאבייר ויליואנה, המנהל המקצועי של קבוצת המילואים של הבלאוגרנה שלל כל מעבר אפשרי של הכוכב הצעיר: "מבחינתנו, אין שום סיפור עם פאטי. אנחנו בכלל לא חושבים על מכירתו. הוא יהיה שחקן מרכזי מאוד בברצלונה בשנים הקרובות. מעולם לא נמכור שחקן מהאקדמיה בשביל כסף, זה עקרון של המועדון".

אנסו פאטי, ליאו מסי
פאטי לצד מסי. "יהיה שחקן מרכזי בשנים הקרובות" | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי