סטיין: "המצב של ארתור הוא לא נורמלי", אוסקר גרסיה האריך חוזה

ארתור
ארתור | David Ramos/Getty Images

רגע לפני סלטה ויגו, מאמן ברצלונה התייחס למעבר המתקרב של הקשר ליובנטוס. מאמן היריבה ואקס מכבי ת"א חתם לשנתיים נוספות

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 ב"לה ליגה" הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי, 23:00) כאשר סביליה תארח את ריאל ויאדוליד, אבל העיניים נשואות, כמובן, למפגשים של ברצלונה וריאל מדריד. הקטלונים יתארחו מחר אצל סלטה ויגו בניסיון לשוב לפסגה ולמחרת תהיה זו ריאל מדריד שתקווה לעבור בשלום את המשחק נגד נועלת הטבלה אספניול.

סלטה ויגו – ברצלונה (18:00)

התקשורת בקטלוניה עוסקת רבות בטרייד שצפוי להפוך לרשמי בימים הקרובים, כאשר ארתור מלו יעזוב ליובנטוס ואת הדרך ההפוכה יעשה מיראלם פיאניץ', אבל במקביל לקבוצה יש משחק קריטי באצטדיון "בלאידוס" של סלטה ויגו, שם ליאו מסי וחבריו ינסו להימנע ממעידה שתעלה להם ביוקר.

ברצלונה, כידוע, סיימה לפני שבוע ב-0:0 בסביליה ואיבדה את הפסגה לריאל מדריד למרות שוויון הנקודות בין השתיים, בספרד במצב כזה המאזן הפנימי הוא שמשנה, ולכן לסטיין ושחקניו פשוט אסור לאבד נקודות עד תום העונה, אבל הם צריכים שתהיה זו ריאל מדריד שתמעד. עד אז, הם יצטרכו לעבור בשלום משחק אחר משחק, כולל נגד התכולים של אוסקר גרסיה, אקס מכבי תל אביב שמדריך את סלטה.

לפי הדיווחים, ארתור ייצא אחרי המשחק לטורינו במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולעשות צעד משמעותי לעבר השלמת העסקה וספק אם יפתח מחר. לפי "קנדה סר", השחקנים אף מאוד הופתעו מהידיעות על כך שהעסקה סוכמה וטענו בחדר ההלבשה כי הם לא מבינים את הצורך בפיאניץ' על חשבון הברזילאי. לפי "ספורט", מי שעשוי לפתוח מחר הוא ריקי פוץ' – גם מתוך מחשבה שביום שלישי כבר ברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד וביום ראשון (5.7) תשחק בוויאריאל.

ריקי פוץ' במדי נבחרת קטלוניה
ריקי פוץ' | Quality Sport Images/Getty Images

גם המאמן קיקה סטיין התייחס במסיבת העיתונאים שלקראת ההתמודדות למעבר המתקרב של ארתור ואמר: " המצב שהוא נמצא בו כרגע לא נורמלי. המציאות היא שכל שחקן שנמצא במצב הזה חייב להבין שהעונה לא הסתיימה ושיש עוד משחקים חשובים. כולם רוצים לסיים טוב ולהשאיר זיכרון טוב אצל האוהדים. ארתור עדיין שחקן שלנו ונצטרך אותו כל עוד הוא כאן".

אוסקר גרסיה, אגב, האריך הבוקר את חוזהו רשמית בשנתיים נוספות בזכות התוצאות האחרונות של סלטה, 0:6 ענק על אלאבס ו-0:1 בסוסיאדד, ניצחונות שהגדילו את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. היום אמר גרסיה: "אני שמח על הארכת החוזה בסלטה, נמשיך לעבוד יחד כדי להמשיך לגדול כקבוצה – והכי חשוב זה שנעבוד קשה. קדימה סלטה!".

עוד לפני ההודעה הרשמית על הארכת החוזה, נשאל הבוקר גרסיה בעיתון "ספורט" על חזרה לברצלונה בעתיד: "התייחסתי לכך בעבר פעמים רבות. אני כרגע מאמן סלטה ולשם מופנית כל האנרגיה שלי. מחר אנחנו נגד ברצלונה ונקווה שנתפוס אותם ביום לא טוב".

עוד במשחקי שבת: אתלטיק בילבאו – מאיורקה (15:00), אוסאסונה – לגאנס (20:30), אתלטיקו מדריד – אלאבס (23:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי