זידאן: "חזרנו רעבים מאוד מהפגרה". מאמן אספניול פוטר

זינדין זידאן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ריאל תתארח בראשון אצל האחרונה בטבלה שפיטרה את אבלרדו, המאמן מזהיר: "המיקום בטבלה לא משנה, לא עשינו כלום". הצרפתי העביר מסר בנוגע לראמוס. וגם: עתידו במועדון. בנוסף: חטאפה נגד סוסיאדד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הספרדית יושלם מחר (ראשון) עם לא פחות מחמישה משחקים ובמוקד: אספניול האחרונה בטבלה תארח את ריאל מדריד המוליכה בשעה 23:00 בשיאו של מאבק האליפות. הקבוצה של זינדין זידאן היא היחידה שניצחה בכל ארבעת המשחקים מאז חזרת הליגה וכשנותרו שבעה מחזורים הם תלויים בעצמם, בעוד הפריקוס בדרך הבטוחה לליגת המשנה לראשונה מאז 1993/94.

בספרד נכתב לא מעט על הרוטציות הרחבות של זידאן ששיתף עד עתה את כל 21 שחקני השדה הכשירים ובמחזור האחרון הפתיע עם מערך התקפי במיוחד של 4:2:3:1 בניצחון 0:2 על מאיורקה. קאסמירו ישוב ל-11 לאחר שהיה מושעה בגלל צהובים כאשר לוקה מודריץ' ופרלאן מנדי ייעדרו בדיוק מאותה הסיבה. טוני קרוס ומרסלו צפויים להחליפם.

סרחיו בוסקטס, קאסמירו
קאסמירו. חוזר להרכב | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הקפטן סרחיו ראמוס ששובר שיאים, ירשום עוד רקורד עם הופעתו ה-645 במועדון – ישתווה לקרלוס סנטיאנה במקום הרביעי בטבלת מלכי ההופעות בכל הזמנים. בתקשורת מניחים שלאיסקו יש סיכוי סביר לפתוח בהרכב. הבלאנקוס מציגים את מאזן החוץ הטוב בליגה אך מנגד כל שלושת ההפסדים שלהם הגיעו נגד יריבות מהחלק התחתון של הטבלה.

זידאן: "הייתי טוב יותר כשחקן מאשר כמאמן"

זידאן אמר לקראת המשחק: "יש לנו שבעה גמרים, שום דבר לא השתנה, לא זכינו בכלום ונמשיך לעבוד קשה. אספניול יריבה קשה מאוד שזקוקה לנקודות, עלינו להיות ממוקדים. על הנייר מדובר במשחק בין הראשונה לאחרונה אבל עלינו להוכיח את זה על המגרש ולהיות נחושים".

"ראמוס? יש לו איכויות ואישיות יוצאות דופן, הוא רוצה לנצח, הוא רוצה להמשיך ולעשות היסטוריה. שום דבר לא מפתיע אותי ואני מקווה שיישאר עד הסוף. אני הולך לפרוש מוקדם יותר, לא אהיה 20 שנה כמאמן. לא יודע כמה זמן אהיה כאן, אני לא מתכנן מראש. אני נהנה באימונים כל יום ובר מזל להיות כאן. אמרתי בעבר שלעולם לא אהיה מאמן ועובדה שאני כן. אם תשאלו אותי, אני שחקן טוב יותר מאשר מאמן".

זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

היציבות של הקבוצה: "האפקטיביות בהתקפה גדלה? השחקנים במשך 60-70 יום בקושי נגעו בכדור ולכן הם מאוד רעבים. אני מרוצה מההגנה שלנו (הטובה באירופה נגד ליברפול). ההגנה חשובה מאוד בכדורגל היום, יש לנו יתרון בכך שהשחקנים שלנו לא רק איכותיים בחלק האחורי אלא גם מחויבים. ההגנה היא של כולם".

על ויניסיוס: הוא עדיין לא ילד בן 20 והפגין חוזק נפשי עצום על אף עליות וירידות. השחקנםי יודעים היכן הם נמצאים, אלה החיים. הוא נמצא ברגע מעולה, וצריך ללכת לאט, גם לגביו, יש 25 שחקנים. אנחנו מסתכלים על הקבוצה תמיד".

מנגד, אספניול, נועלת הטבלה, לא הצליחה לשלב בין ההשתפות בליגה האירופית לבין המאבקים בליגה. היא רחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים כשנותרו רק 21 נקודות בקופה ומגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, האחרון שבהם 1:0 נגד בטיס. אספניול היא קבוצת הבית הגרועה בליגה. "דינה נחרץ", נכתב בתקשורת הספרדית כבר לאחר ההפסד האחרון.

חטאפה וריאל סוסיאדד: קבוצות בדעיכה

הפריקוס עברו זעזוע לא פשוט כאשר היום בצהריים (שבת) פוטר אבלרדו, המאמן השלישי של הקבוצה העונה, והוחלט כי פרנסיסקו רופטה, שחקן העבר של המועדון, ייאמן עד לסיום העונה בניסיון נואש להצילה מירידה. ברמה המקצועית, ראול דה תומאס שכבש העונה ארבעה שערים בשמונה משחקי ליגה, צפוי לחזור ל-11.

שחקני אספניול מאוכזבים
שחקני אספניול מאוכזבים. בדרך הבטוחה לליגה השנייה | Eric Alonso/Getty Images

במשחקים נוספים: לבאנטה – בטיס (15:00), ויאריאל – ולנסיה (18:00), גראנדה – אייבר (20:30), חטאפה – ריאל סוסיאדד (23:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי