סוארס: "תחושה מחורבנת. משחקי החוץ? תפקידו של סטיין לנתח"

gettyimages-1223097712-594×594 | gettyimages

ברצלונה ספגה לקראת הסיום, סיימה רק ב-2:2 בבלאידוס מול סלטה וריאל תוכל להגדיל את הפער בפסגה לשתי נקודות. החלוץ, שכבש צמד, התייחס לתוצאות מחוץ לקאמפ נואו: "זה לא קרה לנו בעבר". ומה אמר המאמן?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה רשמה אכזבה גדולה לאחר שסיימה בתיקו 2:2 נגד סלטה ויגו כשספגה שער שוויון דרמטי לקראת הסיום. זו השנה החמישית ברציפות בה היא לא מנצחת בבלאידוס. ליאו מסי אמנם רשם בישול גאוני בכדור חופשי (ה-250 שלו בברצלונה) אבל עדיין לא הגיע לשער ה-700 בקריירה. "בארסה מאבדת גובה בבלאידוס", נכתב ב"ספורט". "מחצית ראשונה טובה לא זכתה להמשכיות. בארסה נסוגה והשאירה שתי נקודות בחוץ". "בארסה זרקה את הניצחון לפח אחרי שהיה כבר בידיה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". אם ריאל מדריד תנצח מחר את אספניול, היא תפתח פער של שתי נקודות בפסגה כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה. לואיס סוארס חגג צמד מרשים כשכבש לראשונה מאז ינואר (צמד הוא לא הבקיע מאז אוקטובר) אך הוא סיים את המשחק בטעם מר.

סוארס אמר: "אמנם כבשתי פעמיים אבל התחושה מחורבנת, איבדנו שתי נקודות שהיה אסור לנו להפסיד. אני לא יודע אם הליגה בורחת אבל נותרו משחקים קשים. ידענו שזה יהיה קשה מאוד מן ההתחלה. יאגו אספס כבש שער יפה".

כשנשאל מה קורה לבארסה מחוץ לבית, ענה: "זה התפקיד של המאמן לנתח את מה שקורה. יש לנו הרגשה שהשארנו יותר מדי נקודות חשובות מחוץ לבית, וזה לא קרה לנו בעונות הקודמות". ואכן, הקטלונים ניצחו העונה בשישה משחקי חוץ בלבד מתוך 16.

קיקה סטיין טען לאחר המשחק שהפאול שנשרק לטובת המארחת לא חוקי והוסיף: "אני חושב שהכדורגל היה לא הוגן עבורנו. היו לנו רגעים לא נעימים וחסרה לנו היכולת להתנהל עם הכדור, אבל לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. בחלק הראשון היינו צריכים להוביל בפער בטוח יותר. כשנשאל האם הליגה אבודה: "נכון שלפני 11 ימים היינו עם יתרון של שתי נקודות על פני ריאל, אנחנו צריכים לטעות פחות, אבל נילחם עד הסוף ונרצה לזכות באליפות".

על אנטואן גריזמן ששוב עלה כמחליף: "זה לא שייך למחיר של השחקן. בשבוע שעבר בחרנו הרכב מסוים והפעם שיחק הרכב אחר. בשבוע שעבר שאלתם אותי מדוע אנסו פאטי לא שיחק וכעת השאלות הן אחרות. אני מקבל החלטות מקצועיות ולא פועל על פי קפריזות".

מה חסר לברצלונה: "קצת מחץ אולי. אני יכול לומר אלף דברים על מאזן משחקי החוץ אבל אין שום סיבה הגיונית. לפעמים עלינו להיות טובים יותר בהגנה הרי אי אפשר כל הזמן לתקוף. עשינו הרבה דברים טובים במהלך המשחק הזה אבל יש לנו מה לתקן". כשנשאל על ריקי פוץ' שפתח בהרכב ובלט, אמר: "לא רוצה להשוות שחקן אחד לאחר (ארתורו). לפעמים לא קל להחליט על ההרכב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי