סטיין יתפטר אחרי המשחק נגד אתלטיקו? מסי התעמת עם עוזרו

מסי מתעלם מעוזר המאמן. "זה כלום" | צילום מסך: Movistar El Partidazo

לפי עיתונאי "מונדו דפורטיבו", המאמן שוקל לשים את המפתחות משום שאיבד את חדר ההלבשה ובכל מקרה לא ימשיך בעונה הבאה. הקפטן תועד מתעלם מהוראותיו של סראביה. וגם: ארתור נפרד מהשחקנים?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כבר שבוע שברצלונה סוערת. הקבוצה של קיקה סטיין לא הצליחה לנצח בשני משחקי החוץ האחרונים שלה כשביום שבת הובילה פעמיים אך סיימה בתיקון 2:2 נגד סלטה ויגו בבלאידוס. המאמן ספג לא מעט ביקורות ונטען כי איבד את חדר ההלבשה, מה שפורסם בתקשורת במדריד וצבר תאוצה גם בעיתוני ברצלונה. הבוקר (שני) טען פרננדו פולו, עיתונאי של "מונדו דפורטיבו" כי המאמן שוקל לשים את המפתחות כבר אחרי המשחק הקרוב נגד אתלטיקו מדריד ביום. גם אם זה לא יקרה, מתגברות ההערכות כי המאמן לא ימשיך.

שגם אדר סראביה נמצא במוקד. מצלמות הטלוויזיה תפסו מתיחות מסוימת בינו לבין הקפטן ליאו מסי במהלך אחת מהפסקות השתייה. סטיין נראה חסר סמכות, מהורהר ומרוחק בעוד סראביה הקולני, שכבר התעמת עם השחקנים בעבר בשל ההתנהגות שלו, תופס את המושכות. הוא משוחח עם הקפטן שלא ממש מתייחס להערות שלו ודי מהר מפנה את הראש ומסתובב. כשסרביה פונה אליו שוב, וגם לואיס סוארס ניסה להסב את תשומת ליבו של הקפטן – מסי עונה לו בדברים אותם לא הצליחו בספרד לפענח וממהר לכיוון השני כדי לשתות. בתמונה אחת נראה גם איבן ראקיטיץ' לא ממש מתייחס ברצינות להערותיו. "המתח הורגש היטב בבלאידוס", נכתב ב"אס".

עוד בברצלונה, בתקשורת נכתב כי היום (שני) תוכרז רשמית עסקת הטרייד במהלכה ארתור יעבור ליובנטוס כשמיראלם פיאניץ' יגיע לספרד, כשהאלופה תקבל גם עשרה מיליון יורו. הקשר כבר הודיע הבוקר לחבריו על עזיבתו במהלך האימון והסרטון הפך לוויראלי בספרד. עם זאת, זמן קצר לאחר מכן פורסם סגל ברצלונה וארתור נכלל ברשימה ועשוי לשחק מחר בקאמפ נואו.

בתקשורת שוב רטנו על מאזן החוץ הרעוע עם 23 נקודות בלבד מתוך 48 אפשריות ויחס שערים כמעט זהה 21:24. העונה בארסה רשמה ניצחון חוץ ראשון רק במשחק הרביעי כשגברה 0:2 על חטאפה. בעונה שעברה למשל השיגה 39 נקודות.

בנושא אחר, צ'אבי, אגדת המועדון ומאמן אל סאאד, התראיין וסיפר שוב על רצונו לאמן את ברצלונה: "זה החלום הכי גדול שיש לי. אני רוצה לחזור כדי להצליח. לא אני, אלא הקבוצה. הצוות הטכני שלי מתכונן הרבה לקראת האפשרות הזו".

כשנשאל האם זה יקרה בבחירות הבאות אמר: "זה יכול להיות התרחיש המושלם, ברור. אני לא פוסל שום דבר. דיברנו בינואר אך הנסיבות והתזמון לא היו טובים. אני רוצה שיהיו לכולם את התנאים לחזור ברגע המדויק ביותר ולהתחיל פרויקט מאפס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי