סימאונה: "גריזמן? אין לי מילים". סאול עשה היסטוריה

אנטואן גריזמן עם עוזר מאמן אתלטיקו מדריד | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן לא הצליח לנצח לראשונה את בארסה בליגה אך הסתפק מהתיקו: "הקבוצה הייתה תחרותית כמו שאני רוצה". הארגנטינאי הופתע על היחס המשפיל לחלוץ. הקשר הבקיע צמד וכשהוא כובש אתלטיקו לא מפסידה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד אמנם לא הצליחה לנצח את ברצלונה בליגה לראשונה בעידן דייגו סימאונה אך כן כבשה לראשונה פעמיים. בקבוצה קיבלו בשוויון נפש את התיקו 2:2 אתמול (שלישי) בקאמפ נואו. "אתלטיקו אמנם לא הבטיחה את המקום בליגת האלופות אבל נראה שאי אפשר היה לקחת אותו ממנה. היא שיחקה כדורגל מעולה כדי לנצח, בלי ספקולציות", נכתב ב"מארקה" על כך שקירבה את היריבה השנואה ריאל מדריד לתואר. ב"אס" נכתב: "סאול מציע את הליגה למדריד".

סטטיסטיקה מרשימה אחת נותרה בעינה: כשסאול כובש הקבוצה לא מפסידה – 34 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו ב-39 משחקים (יחד עם משחקיו בקבוצת המילואים). זה היה הצמד הראשון שלו במדי אתלטיקו. מעבר לכך, הקשר הספרדי הוא השביעי בהיסטוריה של הקולצ'ונרוס שכובש שני פנדלים בליגה, והראשון מאז עשה זאת לואיס גרסיה ב-1994. בקאמפ נואו ספציפית רק שני שחקני בהיסטוריה של לה-ליגה כבשו שני פנדלים. "קבוצה נהדרת, כל הכבוד!", נכתב הקשר ברשתות החברתיות לאחר המשחק.

סימאונה אמר לאחר המשחק: "אנחנו מכבדים את ברצלונה עם כל האיכות שיש לה. לא רצינו להשאיר לה שטחים. התחלנו טוב. לא היה פשוט לחזור מפיגור נגד קבוצה ששולטת בכדור. ניסינו עד הסוף עם דייגו קוסטה ותומא למאר. הקבוצה הייתה תחרותית בדיוק כפי שאני רוצה. דייגו קוסטה עשה בדיוק את המצופה ממנו, הוא נתן לנו הרבה, זה מה שאנחנו צריכים ממנו. נותרו חמישה משחקים, כולם מורכבים ואנחנו זקוקים לכולם. היעדר הקהל? אנחנו מנסים לעזור לשחקנים להתרכז בכדורגל עד כמה שאפשר. אני לא מתנהג אחרת לדוגמא כשיש קהל".

סאול חוגג. עשה היסטוריה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

כשנשאל על כך שאנטואן גריזמן עלה לשחק בתוספת הזמן, צ'ולו אמר: "אין לי מילים" ועזב את עמדת הראיונות. עוד קודם כשנשאל על גמר ליגת האלופות ענה: "אנשים חושבים רחוק מדי. דברים חשובות מאוד לפנינו לפני שנגיע לחודש אוגוסט".

יאניר קראסקו ודייגו קוסטה זכו למרבית המחמאות. "הוא הציג את הגרסה הטובה ביותר שלו", נכתב ב"מארקה" על הקשר הבלגי שקיבל את הציון הגבוה של שלושה כוכבים וזכה לשבחים גם ממאמנו ("הוא עבד קשה, בקושי קיבל הזדמנויות בהרכב אבל עשה מאמץ אדיר וחזר להיות שחקן מכריע"). על החלוץ נכתב: "הוא תמיד מופיע במשחקים גדולים גם אם לא כובש". בשני מחזורי הסיום של הליגה תפגוש אתלטיקו יריבות לא פשוטות שמתחרות איתה על המקום באירופה – היא תתארח אצל חטאפה ותפגוש בביתה את ריאל סוסיאדד במחזור האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי