צמד לראול גרסיה ב-0:2 של בילבאו על ולנסיה

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | Alex Caparros/Getty Images

הקשר העניק לבאסקים שלוש נקודות שהעלו אותם זמנית למקום השביעי, העטלפים ספגו הפסד שלישי רצוף וצנחו למקום העשירי. גרנאדה גברה על אלאבס

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. בשניים הראשונים, אתלטיק בילבאו וגרנאדה השיגו ניצחונות חוץ על ולנסיה ואלאבס בהתאמה. לאחר מכן, ויאריאל רשמה 0:2 על בטיס בדרך לצמרת. ויאריאל ולבאנטה נפרדו ב-0:0.

ולנסיה – אתלטיק בילבאו 2:0

האורחת רשמה ניצחון שני רצוף ועקפה זמנית את יריבתה הבאסקית, ריאל סוסיאדד שתשחק רק מחר נגד אספניול, בדרך למקום השביעי. העטלפים ספגו הפסד שלישי ברציפות וירדו בעקבות כך למקום העשירי. מי שחתום על התוצאה הוא ראול גרסיה, שכבש את שני השערים של בילבאו, פעם אחת מבישול של איניאקי וויליאמס מאגף ימין ופעם שנייה בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה. בעוד ארבעה ימים, הבאסקים ינסו להפריע לריאל מדריד בדרך לאליפות, כשיארחו אותה באצטדיון סן מאמס. ולנסיה תקווה להתאושש במשחק חוץ נגד גרנאדה.

אלאבס – גרנאדה 2:0

גרנאדה ניצלה את ההפסד של ולנסיה כדי לעקוף אותה בטבלה ולעלות למקום התשיעי, בעוד הקבוצה מהתחתית נוצחה בפעם הרביעית ברציפות ונותרה במקום ה-16, אם כי עדיין מפרידות שש נקודות בינה לבין הקו האדום. אנטונין ורוברטו סולדאדו הבקיע לזכות הקבוצה האורחת, שבמחזור הבא תארח את ולנסיה, כאמור. אלאבס, מצדה, תצא למשחק חוץ נגד ויאדוליד.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | Alex Caparros/Getty Images

בטיס – ויאריאל 2:0

הרבה מאוד עצבים נרשמו הערב בבינטו ויאמרין של בטיס, אשר נקלעה לפיגור מוקדם ולא צפוי מול ויאריאל. כבר אחרי 7 דקות נרשם שער ראשון במשחק כשג'רארד מרונו כבש מהנקודה הלבנה והכניס את הירוקים ללחץ. בדקה ה-30 מורנו כבר השלים צמד במשחק בזכות מהלך אישי גדול, מה שהוביל למשחק אגרסיבי מאוד מצד הקבוצה המקומית. על סף הירידה למחצית נביל פקיר הורחק בכרטיס צהוב שני, כאשר בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שהוא מקלל את השופט ללא הפסקה ואף מנסה לזרוק עליו כדור. בסיום, הצוללת הצהובה יצאה מסביליה עם שלוש הנקודות אשר הקפיצו אותה למקום החמישי וקירבה אותה לדבוקת הצמרת.

תוצאה נוספת

ויאדוליד – לבאנטה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי