אחותו של גריזמן תגיע לברצלונה, המועדון לא שוקל את מכירתו

אנטואן גריזמן. עונה חדשה, צרות ישנות | Eric Alonso/Getty Images

לאחר הביקורת מצד המשפחה, הסוכנת שלו תגיע כדי לשוחח איתו ואולי אף עם ההנהלה "וללמוד את המצב מקרוב". לפי "לה פריזיאן", החלוץ ימשיך. בספרד פסימים: "אין מה לצפות לשינוי". מאמנו לשעבר: "הסביבה לא עוזרת לו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נראה שבסיוטים הכי ורודים שלו אנטואן גריזמן לא ציפה לכזו עונת בכורה קשה במדי ברצלונה. אחרי שביום שבת הושפל על ידי מאמנו כשעלה מהספסל רק בתוספת הזמן, בכל רחבי העולם עסקו באריכות במשבר שעובר עליו. בתקשורת הצרפתית ("לה פריזיאן") נכתב כי החלוץ יישאר בקבוצה בעונה הבאה אבל אין ספק שהוא לא מרוצה מהמצב.

נאמר כי גריזמן לא ציפה לשחק כל כך מעט לאחר החזרה מפגרת הקורונה. מאז חידוש הליגה, גריזמן פתח בהרכב נגד מאיורקה, לגאנס (השלים 90 דקות) ואתלטיק בילבאו, ומנגד שותף לדקות ספורות ביתר שלושת המשחקים – רק 21 במצטבר. שערו האחרון בלה-ליגה היה נגד חטאפה באמצע פברואר – לפני תשעה מחזורים. זה היה השער היחיד שלו בליגה ב-2020

אחותו של החלוץ המשמשת גם כסוכנת שלו צפויה להגיע בקרוב לברצלונה. "ללמוד את המצב", מגדירים זאת בצרפת. תחילה היא תשוחח עם גריזמן באופן אישי ולאחר מכן עם ההנהלה, במידת הצורך. כזכור, משפחתו של החלוץ הגיבה בשלל ציוצים בטוויטר, שנכתבו ונמחקו מייד, ואת זה לא אהבו במועדון. בספרד נטען כי קיקה סטיין עצמו הודיע לגריזמן מראש שהוא לא יזכה לדקות משחק רבות בתקופה הקרובה.

בספרד ניתחו את המשבר הגדול שחווה הכוכב. "מקרה גריזמן התפוצץ ויש אין סוף שאלות". נטען שבארסה לא שוקלת את מכירתו בקיץ, שכן קיקה סטיין בעצמו לא ימשיך, ויש שחקנים שכבר הוכיחו את עצמם רק בשנה השנייה. מצד שני, אין סיבה לחשוב שהוא ישתפר משמעותית עד לסיום העונה.

עוד הוסיפו כי הוא בוודאי מתחרט על המעבר. "גריזמן הגיע לבארסה כדי לשחק כדורגל שמח ולזכות בתארים ושני הדברים בטח לא קורים. לא רק שהוא לא אוכל בשולחן של ליאו מסי אלא נראה שאין לו חשק לאכול, הוא בדיכאון". בכתבה הארוכה הסבירו כי בבארסה מודאגים לא רק מהמספרים המאכזבים אלא גם ממה שהוא משדר. האם יש בעיות עם ליאו מסי ולואיס סוארס? בקיץ דווח כי השניים נגד החתמתו. רק מי שחולק איתם את חדר ההלבשה יודע זאת אך ברור שעל המגרש זה לא עובד. הבעיה היא שהכימיה לא מתקדמת אלא הולכת לאחור.

נטען כי תומכי גריזמן טוענים שהקבוצה לא עושה מספיק כדי לשלבו אך מבקריו חושבים שהחלוץ עצמו שדיבר על כך שהוא יודע שעליו להסתגל טקטית – לא עושה את זה. עוד נכתב כי העמדה בכנף שמאל פוגעת בו ולא זו הסיבה שהוחתם בקבוצה. העמדה הטובה ביותר שלו הייתה מאחורי חלוץ ה-'9', כפי שהיה בצרפת וגם באתלטיקו מדריד. אך העמדה הזו לא קיימת בקבוצה. הנחמה היחידה היא שקיים סיכוי שיפתח במשחק נגד ואיריאל ביום ראשון.

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן כובש נגד נאפולי. יגיע לגומלין? | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

המאמן האורוגוואי מרטין לאסרטה שהעניק לצרפתי את הבכורה בלה-ליגה כשהיה בן 18, תקף את ברצלונה: "גריזמן עצוב עם הראש למטה, כמו הצל של עצמו, הוא רץ בלי תחושה אמתית. המאמן יכול לעשות מה שהוא רוצה אבל הוא בטח לא עוזר לו. הסביבה לא עוזרת לו להצליח. היה עדיף אם היה מגיע לךבארסה שנה קודם. לדעתי כעסו עליו כשהחליט להישאר עוד שנה באתלטיקו. אבל החלפת מאמן תוכל לעזור לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי